خبرنگاران تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای لحظه لحظه بازی مقابل سپاهان برنامه دارد

به گزارش اکسپرس بلاگ، اراک - خبرنگاران - مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این تیم برای لحظه لحظه بازی مقابل تیم خوب سپاهان برنامه دارد و امید است با تفکرات کادر فنی از فرصتها بهترین استفاده را ببریم.

خبرنگاران تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای لحظه لحظه بازی مقابل سپاهان برنامه دارد

حسین عبدی عصر آدینه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان در اراک اضافه نمود: سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد و با آنالیزی که از تیم داریم سعی می کنیم نقاط مثبت را خنثی و از نقاط ضعف استفاده کنیم.

وی اعلام کرد: توقع از تیم آلومینیوم به عنوان تیمی که برای نخستین بار در لیگ برتر حضور پیدا نموده باید معقول باشد اما کوشش می کنیم بهترین نتایج را مانند نیم فصل اول به دست آوریم و در ادامه راه؛ آن چیزی که از تیم آلومینیوم انتظار می رود را نشان دهیم.

مربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: این تیم در نیم فصل نشان داده که بلند پرواز است و این فرایند ادامه خواهد داشت و با کوششی که باریکنان دارند سعی می کنیم صندلی خود را حفظ و اگر موقعیتی ایجاد شد صندلی خود را ارتقا دهیم.

عبدی گفت: نباید فراموش کرد در نیم فصل اول از چهار بازی، تنها 2 امتیاز به دست آوردیم، و رفته رفته شرایط این تیم بهتر شد و در نیم فصل دوم شرایط بهتر خواهد شد.

وی توضیح داد: سپاهان یکی از تیم های خوب ایران است که چندین بار قهرمان لیگ برتر کشور شده است و هم اکنون در صندلی دوم است.

مربی تیم آلومینیوم اراک اضافه نمود: به طور قطع تیمی که 70 سال قدمت دارد می تواند تیم عظیمی باشد و همه می دانند یکی از تیم های برتر ایران است و بازی مقابل این تیم سنگین است اما با شناختی که از بازیکنان و تیم وجود دارد، بازی خوبی انجام می گردد.

عبدی گفت: امتیاز بازی قبل را توانستیم از نساجی در آن زمین و با آن شرایط به دست آوریم و امیتار معقولی بود، فردا (شنبه) سعی می کنیم با آنالیزی که داریم برای کسب سه امتیاز بازی کنیم، اما بازی های لیگ برتر همه سنگین است و مثل یک شطرنج است و برخی مسایل در زمین بازی اتفاق می افتد.

وی اضافه نمود: فاصله بین 2 بازی تیم آلومینیم کم بود، مسافتی که به قایم شهر رفت و برگشت داشتیم باعث شد که 2 جلسه تمرین بیشتر نداشته باشیم اما از لحاظ روحی بازیکنان در شرایط خوبی هستند و به طور قطع در مقابل تیم های عظیم همت خود را نشان می دهند ودست پر از زمین خارج می شوند.

عبدی عنوان نمود: تیم آلومینیوم اراک محروم و مصدوم ندارد و تنها مصدوم از قبل محسن ربیع خواه است که امید است با شرایطی که دارد به زودی به جمع بازیکنان بپیوندد.

وی تاکید نمود: یکی از مسایلی که برای باشگاه آلومینیوم پیش روی است، خرید بازیکن است که باید به ترکیب تیم اضافه گردد و از پست هایی که احتیاج به ترمیم دارد از بازیکنان جدید استفاده کنیم که قرار است بعد از بازی سپاهان این موضوع انجام گردد و امید است بازیکنانی که با نظر آقای خرمزی و کادر فنی مد نظر است به تیم اضافه شوند.

وی گفت: کادر فنی خیلی در این روزها زحمت کشیدند و خودشان را صرف تیم کردند و امید است فردا (شنبه) بتوانیم با سه امتیاز دل هوادارن را شاد کنیم.

تیم آلومینیوم اراک فردا (شنبه) در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم سپاهان می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12537

به "خبرنگاران تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای لحظه لحظه بازی مقابل سپاهان برنامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای لحظه لحظه بازی مقابل سپاهان برنامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید