خبرنگاران خراسان شمالی 110 میلیارد ریال معوقات کارگری دارد

به گزارش اکسپرس بلاگ، بجنورد - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار خراسان شمالی گفت: این استان حدود 110 میلیارد ریال معوقات کارگری دارد که باید در شرایط موجود برای پرداخت آن برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

خبرنگاران خراسان شمالی 110 میلیارد ریال معوقات کارگری دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، ولی الله حیاتی روز یکشنبه در نشست با فرمانده قرارگاه انتظامی امام علی(ع) گفت: مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، به ویژه برای قشر کارگر، به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارهای پرخطر، شرایط سختی را برای این قشر جامعه ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: از سویی با توجه به سرمازدگی بهار امسال و نیز بارندگی های نابهنگام، خسارات زیادی از این ناحیه به بخش کشاورزی و باغی خراسان شاقتصادی وارد آمده و مردم را در تنگنا قرار داده است.

وی اعلام کرد: امروز کشور از نظر اقتصادی در شرایط بسیار سختی واقع شده است و استمرار پیامدهای منفی بیماری کرونا می تواند بسترساز مسائل جدیدی برای جامعه باشد.

ضرورت اقناع افکار عمومی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شاقتصادی گفت: علاوه بر وجود تحریم های ظالمانه و تهدیدهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز کشور با مسائل اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا روبرو است، که مهمترین روش مدیریت موضوع، اقناع افکار عمومی است.

نقش معاندان در آتش سوزی منابع طبیعی

حیاتی با اشاره به آتش سوزی های گسترده اجرا شده در عرصه های طبیعی کشور، گفت: بر اساس برخی بررسی ها تعدادی از این آتش سوزی ها از سوی معاندان برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به محدودیت تجهیزات موجود خراسان شاقتصادی برای مهار آتش سوزی های عرصه های منابع طبیعی و مراتع، اضافه کرد: باید استان های مشخص خراسان شاقتصادی برای انجام عملیات آبپاشی هوایی در عرصه های دچار آتش سوزی شناسایی شوند تا از این ظرفیت در مواقع بروز حادثه بهره مند شویم.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه دمای هوا در هفته های آینده فرایند افزایشی خواهد داشت، باید از اکنون برای مقابله با حوادث احتاقتصادی در عرصه های طبیعی برنامه ریزی داشته باشیم.

حیاتی بر لزوم هوشیاری یگان های انتظامی استان تاکید کرد و اطهار داشت: باید گشت یگان های حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و دیگر دستگاه های مرتبط اجرایی تقویت شود.

گستره حوزه منابع طبیعی خراسان شاقتصادی 2 میلیون و 33 هزار و 36 هکتار است که از این وسعت یک میلیون و 400 هزار هکتار مرتع، بیش از 183 هزار هکتار بیابان و 434 هزار و 550 هکتار جنگل است.

بنا به گفته فرمانده یگان حفاظتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شاقتصادی، از ابتدای امسال 18 فقره آتش سوزی در سطح 19 هکتار از عرصه های طبیعی و مراتع این استان روی داده که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4756

به "خبرنگاران خراسان شمالی 110 میلیارد ریال معوقات کارگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خراسان شمالی 110 میلیارد ریال معوقات کارگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید