خبرنگاران داروخانه های بیماران سرپایی کرونا در ایام نوروز سرویس دهی دارند

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران - خبرنگاران - مسئول داروخانه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: داروخانه های بیماران سرپایی هم در طول نوروز سرویس دهی لازم را خواهند داشت تا بیماران بتوانند داروهای مورد احتیاج خود را تامین نمایند.

خبرنگاران داروخانه های بیماران سرپایی کرونا در ایام نوروز سرویس دهی دارند

جهت دریافت خدمات اجرای بام باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش روز آدینه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر جمشید سلام زاده با بیان اینکه روزهای گذشته در داروخانه های توزیع دارو برای بیماران کرونایی سرپایی هیچ ازدحامی وجود نداشته، گفت: داروهای مورد احتیاج پیش بینی شده برای بیماران بستری در اختیار مراکز بیمارستانی نهاده شده است و در طول تعطیلات نیز با رعایت نکات بهداشتی از طرف مردم و کاهش بیماران مراجعه نماینده به بیمارستان ها سعی بر این است که مسئله ای درباره داروهای مورد احتیاج بیماران وجود نداشته باشد.

وی درباره توزیع دارو در بخش سرپایی برای بیماران کرونایی گفت: خوشبختانه با مدیریتی که در یک هفته اخیر صورت گرفت، داروخانه های توزیع نماینده داروهای مورد احتیاج این بیماران معین شد.

مسئول داروخانه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شرح داد: داروها در اختیار بیماران مراجعه نماینده نهاده شد. البته در روزهای ابتدایی با ازدحام بیماران مشکلاتی در توزیع دارو وجود داشت. اما خوشبختانه از روزهای دوم و سوم به بعد ازدحام کمتر شد و بیماران نیز همکاری کردند.

سلام زاده درباره بیماران بستری در بیمارستان ها شرح داد: اگر چه تمام سعی و کوشش دانشگاه ها بر این است که تا حد امکان داروهای مورد احتیاج بیماران تامین گردد؛ اما در مواردی امکان مواجهه شدن با کمبود دارو وجود دارد که این به دلیل تعداد زیاد بیمارانی است که در بیمارستان ها بستری می شوند و احتیاجمند این داروها هستند.

وی ادامه داد: اگر مردم نکات بهداشتی را که از طرف مسئولان و رسانه های عمومی توصیه می گردد بیشتر رعایت نمایند، بار مراجعه بیماران به بیمارستان ها کاهش پیدا خواهد نمود و در نتیجه می توان به بیمارانی که واقعا بدحال و احتیاجمند دریافت دارو در بیمارستان هستند خدمت رسانی بهتری کرد.

مسئول داروخانه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای بیمارانی که در بیمارستان بستری می شوند اجرا شده، توضیح داد: اما همچنان از مردم توقع همکاری بیشتری داریم تا کمترین احتیاج به بستری شدن در بیمارستان ها وجود داشته باشد.

سلام زاده خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز پیش بینی لازم برای احتیاجهای مراکز بیمارستانی اجرا شده و داروهای مورد احتیاج پیش بینی شده در اختیار مراکز بیمارستانی نهاده شده است و در طول تعطیلات نیز سعی بر این است که مسئله ای درباره داروهای مورد احتیاج بیماران وجود نداشته باشد.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، تا به امروز 19 هزار و 644 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد هزار و 433 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 6 هزار و 745 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 778

به "خبرنگاران داروخانه های بیماران سرپایی کرونا در ایام نوروز سرویس دهی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داروخانه های بیماران سرپایی کرونا در ایام نوروز سرویس دهی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید