خبرنگاران دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات نظام به مردم است

به گزارش اکسپرس بلاگ، یاسوج- خبرنگاران- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت جمهوری اسلامی گام های اساسی برای محرومیت زدایی از مناطق شهری و روستایی این استان برداشته و دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات نظام به مردم است.

خبرنگاران دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات نظام به مردم است

به گزارش خبرنگاران، حسین کلانتری روز پنجشنبه در نشست شورای مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، گفت: از سوی دیگر مسئولان هم باید در جریان مطالبات و کمبودهای مردم در مناطق مختلف قرار داشته باشند و آن ها را به مسئولان ارشد کشوری منعکس نمایند.

وی اضافه نمود: تحولات چشمگیری در حوزه های مختلف در این استان از سال 92 تا 99 اجرا شده و به عنوان نمونه طول بزرگراه های استان از 50 کیلومتر به 200 کیلومتر رسیده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: در حوزه درمان در این استان از سال 92 تا 99 تعداد تخت های بیمارستانی، نیروهای متخصص و دیگر تجهیزات حدود 2 برابر شده و به اندازه 40 سال گذشته کار شده است.

کلانتری تاکید نمود: براساس آمار واقعی، در دولت تدبیر و امید 2 برابر 35 سال گذشته در این استان در زمینه ساخت ،بهسازی و مقاوم سازی مسکن فعالیت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در زمان این دولت افزون بر 112میلیارد تومان برای بهسازی بافت های فرسوده و ناکارامد استان هزینه شده و نوسازی بیش از 5 هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در دستور کار نهاده شد و استان در این زمینه رتبه دوم کشور را دارد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پیگیری برای ساخت سدهای تنگ سرخ و سد سقاوه از محل ماده 56 ادامه دارد.

کلانتری گفت: شاخص های توسعه ای در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در بیشتر موارد نسبت به بعضی میانگین شاخص های کشوری بیشتر است.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یکی از دلایل محرومیت ادامه دار در این استان کم کاری بعضی برنامه ریزانی بوده که خوب کار نکردند.

مهدی روشنفکر توضیح داد: روزانه بر مستمری بگیران این استان اضافه نموده می گردد و با توزیع بسته های مواد غذایی مشکل برطرف نمی گردد ود و باید با برنامه ریزی دقیق و ایجاد سرمایه گذاری استان را در راستا توسعه قرار داد.

روشنفکر ادامه داد: به سبب نبود زیرساخت ها و مشکل اینترنت در بسیاری از روستاهای استان دانش و اموزان و داتشجویان این مناطق با مشکل روبرو شده اند و بی عدالتی آموزشی برای این مناطق ایجاد شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 11627

به "خبرنگاران دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات نظام به مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات نظام به مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید