خبرنگاران ورود غیربومی ها به ثلاث باباجانی ممنوع شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- فرماندار ثلاث باباجانی گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، خودروهای غیربومی اجازه ورود به این شهرستان را نخواهند داشت.

خبرنگاران ورود غیربومی ها به ثلاث باباجانی ممنوع شد

یدالله شکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، افزود: در ورودی های ثلاث باباجانی از سمت سرپل ذهاب و جوانرود از ورود مسافرین و خوردوهای غیربومی جلوگیری می گردد.

وی توضیح داد: تیم هایی متشکل از نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان ضمن تب سنجی و پخش دفترک های آموزشی و اطلاع رسانی، خودروهای عبوری را کنترل، هدایت و هدایت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد: از هموطنان و هم استانی ها درخواست داریم از مسافرت به این شهرستان خودداری کنند.

شکری افزود: تمامی قلیان سراها و واحدهای غیرمجاز عرضه گوشت و اغذیه های فروشی های شهرستان نیز پلمب خواهند شد.

وی گفت: بازرسان نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف نیز آخرین اخطاریه ها را به مالکان آرایشگاه های مردانه و زنانه ارایه داده اند که واحد صنفی خود را تعطیل کنند در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود 36 هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با 209 روستا است که 167 روستای آن دارای سکنه است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تا عصر شنبه 17 اسفند ماه 82 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که تا به امروز آزمایش کرونا 31 نفر از آنان مثبت اعلام شده است و سه نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور تا ظهر شنبه پنج هزار و 823 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در مجموع 145 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و هزار و 669 مورد از ابتدا تا به امروز بهبود یافته اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار شد و تا به امروز به حدود 50 کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته است.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1230

به "خبرنگاران ورود غیربومی ها به ثلاث باباجانی ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود غیربومی ها به ثلاث باباجانی ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید