برگزاری بیست وسومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ، آخرین یافته های آموزش پزشکی جهان ارائه شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی به صورت حضوری- مجازی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز همایش های بین المللی رازی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.

برگزاری بیست وسومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ، آخرین یافته های آموزش پزشکی جهان ارائه شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی به صورت حضوری و مجازی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز همایش های بین المللی رازی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.

در این همایش 1600 نفر به صورت حضوری و بیش از 2000 نفر به صورت مجازی در بخش های مختلف آن شرکت داشتند؛ بعلاوه بیش از 7000 بازدید از صفحه اصلی همایش در آپارات انجام شد.

14 سخنرانی کلیدی، 300 سخنرانی کوتاه و پوستر، 8 سمپوزیوم تخصصی، 12 کارگاه تخصصی، 5 کلینیک مشاوره آموزشی، 5 بخش ارائه تجربیات کلان منطقه ها آمایشی، 4 بخش ارائه سرانجام نامه های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی آموزش پزشکی، 4 رویداد دانشجویی و بخش های متنوع دیگر در این همایش برگزار گردید. در حاشیه بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، 18 فرآیند برتر دانش پژوهی آموزشی در جشنواره مطهری و 6 ایده برتر دانشجویی در جشنواره ایده ها نیز ارائه شد که با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد.

در بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی 30 نفر از دانشمندان و صاحب نظران خارجی از کشور های مختلف دنیا نیز آخرین یافته های آموزش پزشکی و آموزش مجازی خود را ارائه کردند.

شایان ذکر است با رای داوران و شرکت کنندگان، جوایز نفیسی به 18 فرایند برتر دانش پژوهی آموزشی، 6 ایده برتر دانشجویی، بهترین های کارگاه آموزشی، سخنرانی کلیدی، پوستر، غرفه مجازی، سرانجام نامه کارشناسی ارشد و سرانجام نامه دکتری تخصصی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 23199

به "برگزاری بیست وسومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ، آخرین یافته های آموزش پزشکی جهان ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیست وسومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ، آخرین یافته های آموزش پزشکی جهان ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید