خدایی: کشتی ما از تعویق المپیک ضرر نکرد، رقابت برای کشتی ما همواره نتیجه خوبی داشته است

به گزارش اکسپرس بلاگ، قهرمان سابق کشتی دنیا گفت: من فکر می کنم جز آمادگی ذهنی کشتی گیران که باید برای آن فکری کرد، ما زیاد از تعویق المپیک ضرر نکردیم.

خدایی: کشتی ما از تعویق المپیک ضرر نکرد، رقابت برای کشتی ما همواره نتیجه خوبی داشته است

مجید خدایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تعویق یک ساله المپیک توکیو گفت: این اتفاق واقعا غیرقابل پیش بینی بود. کرونا ماجرایی بود که کل دنیا را تحت تاثیر قرار داد، نه تنها کشتی و المپیک، بلکه اقتصاد و سیاست کل دنیا را. در حقیقت یک شوک عظیم بود. از طرفی این موضوع برای بچه هایی که شانس مدال المپیک داشتند و دچار مصدومیت شده بودند مثل حسن یزدانی و یا علیرضا کریمی، خوب است که فرصت بیشتری برای بهبود و رسیدن به فرم ایده آل در اختیار دارند. ضمن اینکه به خاطر مسائلی که وجود داشت، به راحتی شرایط حضور در مسابقات بین المللی را نداشتیم و این اتفاق، شرایط را تا حدودی تغییر می دهد.

وی اضافه کرد: البته اینکه کشتی گیران باید یک سال دیگر منتظر المپیک باشند، شاید به لحاظ انگیزشی آنها را دچار مشکل کند. آنها کم کم در فضای تمرین المپیکی رفته بودند و این موضوع شاید روی انگیزه آنها تاثیر بگذارد که البته با برنامه ریزی می گردد آن را رفع کرد. مطمئنا هر کسی که بتواند خودش را با شرایط موجود وفق دهد و برنامه ریزی بهتری داشته باشد، سود بیشتری خواهد برد.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد دنیا در سال 2002 با اشاره به تغییرات سال گذشته فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی هم سال گذشته دچار تغییر مدیریت شد و زمان کمی تا المپیک وجود داشت، حالا می گردد برنامه ریزی بهتری برای المپیک کرد. در آن وقت تغییرات مدیریت و یک سری مسائل حاشیه ای و البته شرایط مالی جدید و تغییر اسپانسر، موانعی را ایجاد نموده بود، موضوع تغییرات تیم ها و تعمیرات خانه های کشتی را هم داشتیم که زمانی را به خود اختصاص داد و وقت برای المپیک کم بود. من فکر می کنم جز آمادگی ذهنی کشتی گیران که باید برای آن فکری کرد، ما زیاد از این تعویق ضرر نکردیم.

خدایی شرایط تیم ملی برای حضور در المپیک را خوب ارزیابی کرد و تاکید نمود: ما در چند وزن مشکل داشتیم، بعد از مصدومیت پرویز هادی دچار نگرانی شده بودیم اما در ماه های گذشته چند مدعی جدید به تیم ملی اضافه شدند و امیدوارتر شدیم. امیرحسین زارع حالا در کنار پرویز هادی، مدعی تیم ملی در 125 کیلوگرم است و یا در 97 کیلوگرم درحالی که چند مدعی داشتیم، محمدحسین محمدیان هم به جمع آنها اضافه شد و این شرایط همواره برای کشتی ما خوب بوده و می تواند منجر به مدال آوری در المپیک گردد چون رقابت برای تیم های ملی خوب است.

سرمربی تیم تا ثبت دنیای توس در فصل گذشته لیگ برتر کشتی آزاد در سرانجام گفت: برای همه مردم کشورم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم این روزها با همکاری همه و در خانه ماندن، زودتر رفع گردد و دوباره به روال عادی زندگی برگردیم. دست به دست هم می توانیم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و بار دیگر از کنار هم بودن لذت ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2404

به "خدایی: کشتی ما از تعویق المپیک ضرر نکرد، رقابت برای کشتی ما همواره نتیجه خوبی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدایی: کشتی ما از تعویق المپیک ضرر نکرد، رقابت برای کشتی ما همواره نتیجه خوبی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید