خرید آبسردکن مدل های صنعتی و خانگی و رومیزی با قیمت ویژه

به گزارش اکسپرس بلاگ، آبسردکن همان طور که از نام آن معین است ، دستگاهی است که برای خنک نمودن آب آشامیدنی از آن استفاده می گردد.

خرید آبسردکن مدل های صنعتی و خانگی و رومیزی با قیمت ویژه

آبسردکن به جهت دسترسی آسان به آب آشامیدنی استفاده می گردد. دستگاه های آبسردکن به یک نیاز ضروری در جامعه تبدیل شده اند.

برخی از آبسردکن ها عملنمودهایی مانند تصفیه آب، گرم نمودن آب و خنک نمودن آب را انجام می دهند . آبسردکن در بسیاری از مواقع می تواند مفید واقع گردد.

بسیاری از شرکت ها و دفاتر ترجیح می دهند آبسردکن مناسب داشته باشند زیرا دسترسی راحت به آب آشامیدنی را برای مشتری و کارمندان را بدون اتلاف وقت فراهم می نماید .

بهتر است بدانید در برخی از منازل مسکونی دارای آب آشامیدنی ایده آل از شیر آب نیستند ، یا برای افرادی که طعم آب شیر را دوست ندارند، از دستگاه آبسردکن به عنوان تصفیه نماینده آب استفاده می گردد .

دستگاه آبسردکن معمولاً گزینه ای سازگار با محیط زیست می باشد، زیرا استفاده از بطری های آب زباله های پلاستیکی زیادی را به جای می گذارد.

چه از نظر روانشناختی و چه از نظر استدلال واقعی، مردم تمایل دارند از یک آب سردکن بر روی سینک منزل خود لذت ببرند. از آنجا که بسیاری از آبسردکن ها، این امکان را دارند که فوراً آب را خنک یا گرم نمایند ، راحتی استفاده از آن در بسیاری از مشاغل و منازل مسکونی به یک ضرورت تبدیل شده است. علاوه بر این ، بسیاری از دستگاه های آبسردکن امکان استفاده از آب تصفیه شده را فراهم می نمایند، برای بسیاری از افراد سخت است که از آب شیر استفاده نمایند.

آبسردکن چگونه کار می نماید؟

بیشتر آبسردکن ها معمولاً از یک مفهوم ساده استفاده می نمایند: آب را از یک منبع به وسیله شیر یا لوله تحویل می گیرند و در نهایت با استفاده از یک دکمه یا دستگیره کاربران از آب آشامیدنی موجود در آبسردکن استفاده می نمایند. با این حال، نحوه کار یک آبسردکن بستگی به نوع توزیع نماینده آن دارد .

بهتر است بدانید انواع مختلفی از توزیع نماینده های آب وجود دارد:

بسیاری از آبسردکن ها با استفاده از یک مخزن که به صورت وارونه در بالای دستگاه وجود دارد ، کار می نمایند. وارونه قرار دریافت گالن بر روی آبسردکن به شما اجازه می دهد تا با فشار دکمه یا دستگیره آبسردکن به راحتی از آب آشامیدنی خنک موجود در آن بهره ببرید . آبسردکن هایی که دارای مخزن هستند ، اغلب با گزینه هایی برای خنک کردن و گرم کردن آب در دسترس می باشند .

همان طور که ذکر شد معمولاً ، یک مخزن پنج لیتری به صورت وارونه در مخزن دستگاه آبسردکن قرار می گیرد.

خرید آبسردکن مخزن دار ایده آل برای کسانی است که مایل به نوشیدن شیر آب نیستند . معمولاً آب موجود در مخزن آبسردکن نسبت به آب تصفیه شده از کیفیت بالاتری برخوردار است . آبسردکن مخزن دار به همان روش ذکر شده کار می نماید، کاربر به سادگی یک دکمه را فشار می دهد تا آب از درون مخزن آزاد گردد . آبسردکن مخزن دار ممکن است به نگهداری بیشتری نسبت به آبسردکن صنعتی نیاز داشته باشد ، زیرا ، سرویس مخزن معمولاً برای اطمینان از وجود آب کافی ضروری است . با این وجود در بیشتر مناطق ، سرویس آبسردکن نسبتاً ارزان می باشد .

نوع دیگری از آبسردکن به نام آبسردکن صنعتی توسط مجموعه صنعت شرق به فروش می رسد که معمولا در مکان های عمومی مانند پارک ها یا ساختمان های اداری عظیم مورد استفاده قرار می گیرد . آبسردکن صنعتی معمولا بر روی دیوار سوار می گردد ، یا می تواند به صورت آزاد در سطح زمین قرار گیرد . در آبسردکن صنعتی ، آب با چرخاندن دکمه یا فشار دادن یک دکمه ، آزاد شده و توسط کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد . در برخی از آبسردکن های صنعتی معمولا آب به صورت قوسی ارسال می گردد تا نوشیدن آن آسان گردد .

آبسردکن مخزن دار معمولاً از ابتدایی ترین آبسردکن ها می باشد ، زیرا آن ها معمولاً کاربردهای خاصی مانند گرمایش ، خنک کردن یا فیلتر کردن آب را ندارند . به همین دلیل ، این نوع آبسردکن معمولاً از قسمت های زیادی تشکیل نشده است . قطعات نصب شده روی آبسردکن عبارتند از :

  1. مخزن ، برای بیرون آوردن آب از خط اصلی تعبیه شده است .
  2. یک دکمه که هنگام فشار دادن ، آب را آزاد می نماید .
  3. سیستم خنک نماینده یا یخچالی ، در صورتی که آبسردکن برای خنک کردن آب طراحی شده باشد .

بصورت کلی چند نوع آبسردکن/آبگرمکن در بازار موجود هستند اما انتخاب آن ها باید با شرایط محیط باشد و تعداد کاربر و اپراتور و تعداد شیرهای خروجی و... می باشد برای مثلا در صورتی که تصمیم دارید برای اداره یا مسجد و حسینه ای خاص تجهیزات را تهیه نمائید می توانید هم آبسردکن های صنعتی را بهره ببرید و هم از سایر محصولات سایت صنعت شرق همانند جاروبرقی صنعتی نیز استفاده نمائید

انتخاب دستگاه آبسردکن مناسب

انواع دستگاه آبسردکن در اندازه و مدل های مختلف برای مصارف متنوع فراوری می گردد . برخی از آن ها برای مناطق کوچک مانند خانه های مسکونی یا دفتر و برخی دیگر برای مناطق عظیم تر مانند راهروها و سالن ها مناسب تر هستند . هم چنین می توانید در پارک ها یا اماکن عمومی دیگر ، دستگاه آبسردکن نصب کنید . آبسردکن از محبوبیت بالایی برخوردار است ، همه افراد به طور روزانه به مقدار زیادی آب نیاز دارند و استفاده از آبسردکن مناسب در مکان های مختلف این نیاز را رفع می نماید . انتخاب دستگاه آبسردکن مناسب بستگی به نیاز شما دارد . اگر دسترسی آسان به آب تنها نیاز شما باشد ، استفاده از یک دستگاه آبسردکن استاندارد بهترین گزینه خواهد بود .

نمونه عکس آبسردکن 4 شیر صنعتی

گروه صنعتی صنعت شرق با هدف ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین تجهیزات نظافتی صنعتی تاسیس شده است . این شرکت فعالیت خود را در فروش و ارائه تجهیزات نظافتی صنعتی مانند آبسردکن ، جاروبرقی صنعتی ، دستگاه واکس زن و غیره شروع نموده است و با همت و کوشش فراوان کارکنان صنعت شرق توانسته تا به امروز رشد چشمگیری در زمینه ارائه بهترین خدمات و کیفیت کالاها داشته باشد و به پیشرفت محصولات و ایجاد دسته بندی مختلف بپردازد . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی صنعت شرق باکیفیت ترین و بهترین آبسردکن را با توجه به نیاز خود با قیمت مناسب خریداری نمایید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت آبسردکن می توانید به وسیله خطوط ارتباطی موجود در وب سایت صنعت شرق با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

در وبسایت صنعت شرق شما می توانید تمام تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و خانگی مانند جاروبرقی صنعتی، آبسردکن خانگی و صنعتی، تی شوی وترولی نظافت و سطل زباله و دستگاه واکس کفش و... را تهیه نمائید برای اینکار کافیست به سایت sanatshargh.com مراجعه فرمائید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3568

به "خرید آبسردکن مدل های صنعتی و خانگی و رومیزی با قیمت ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آبسردکن مدل های صنعتی و خانگی و رومیزی با قیمت ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید