خواب و بیداری با ناتاشا در آی فیلم

به گزارش اکسپرس بلاگ، شخصیت های به یادماندنی ناتاشا و اصغر کپک با شروع پخش مجموعه تلویزیونی خواب و بیدار به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم زاده، از 8 شهریور میهمان خانه آی فیلمی های داخل کشور می شوند.

خواب و بیداری با ناتاشا در آی فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی خواب و بیدار که در سال 1381 از شبکه یک سیما پخش و باعث دیده شدن رویا نونهالی به عنوان بازیگر متفاوت زن در یک سریال اکشن پلیسی شد، جایگزین سریال وفا می گردد.

در این سریال، ناتاشا که یک خلافکار حرفه ای است، پس از سال ها به ایران برمی گردد. او با عبدالله که یک خلافکار سابقه دار بوده و مدت زیادی است که خلاف را کنار گذاشته، شروع به سرقت مسلحانه می کنند. پس از مدتی پسر عبدالله دستگیر شده و دامادش نیز در سرقتی مسلحانه، توسط پلیس زخمی می گردد. تا اینکه...

مهدی فخیم زاده، رؤیا نونهالی، دانیال حکیمی، محمد صادقی، لادن طباطبایی، حبیب دهقان نسب، کامران تفتی، اردشیر تفتی، حسین فلاح، متین عزیزپور، لیلا برخورداری، ثریا حلی، اکبر قدمب، میرمحمد تجدد و انوشیروان فاطمی در این سریال پلیسی به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین قسمت از سریال خواب و بیدار قرار است از شنبه 8 شهریور، هر روز ساعت 19:00 از آی فیلم فارسی پخش و در ساعت 3 بامداد و 11 روز بعد بازپخش گردد.

4127/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7212

به "خواب و بیداری با ناتاشا در آی فیلم" امتیاز دهید

1 کاربر به "خواب و بیداری با ناتاشا در آی فیلم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب و بیداری با ناتاشا در آی فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید