دل و دریا منتشر شد، داستانی با موضوع مدیریت جهادی

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بارها بر کار و مدیریت جهادی تأکید فراوان داشته و آن را از شاخصه های مسئولیت در نظام اسلامی دانسته اند. در واقع مدیریت جهادی در منظومه فکری ایشان نه یک شعار که هویت اصلی مدیریت نظام است. از این رو انتشارات سروش، کتاب داستان دل و دریا به قلم محمدحسن شاهنگی را روانه بازار نشر کرده است.

دل و دریا منتشر شد، داستانی با موضوع مدیریت جهادی

کتاب دل و دریا روایت قهرمانی باانگیزه و مصمم به نام مهدی است که با حمایت همسر فداکار (فرشته) برای تحقق باورهای انقلابی اش با موانع و گرفتاری هایی که پیش روی او (از بروکراسی اداری گرفته تا رانت خواری و مفاسد مالی و...) قرار می گیرد، مقابله می کند. او در یک شرکت پوشاک تحولاتی بنیادین را ایجاد می کند و همسو با نیازهای جامعه خود دست به اصلاحات ساختاری در تولیدات شرکت و حوزه مد و لباس می زند.

در برشی از کتاب آمده است: دریا، ته نداشت؛ پایانش به افق گره می خورد؛ همسایه دیوار به دیوارش آسمان بود و ابر. خورشید برای ساعاتی مهمان آسمان می شد و برای دقایقی، اول روز و آخر روز هم با چشم خونین به دریا سر می زد؛ این کار هر روزش بود. دریا و آسمان به این مهمان همیشگی عادت کرده بودند؛ حتی روزهایی که دل آسمان می گرفت و گریه می کرد و دریا، طغیان؛ خورشید کار تکراری اش را انجام می داد و انگار برایش مهم نبود صاحب خانه در چه وضع و حالی است... ماموریتش این بود که حاضری بزند؛ نیامدنش روزگار خلایق را سیاه می کرد...

نخستین چاپ کتاب دل و دریا در 164 صفحه به بهای 48 هزار تومان از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 18583

به "دل و دریا منتشر شد، داستانی با موضوع مدیریت جهادی" امتیاز دهید

1 کاربر به "دل و دریا منتشر شد، داستانی با موضوع مدیریت جهادی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل و دریا منتشر شد، داستانی با موضوع مدیریت جهادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید