دنباله احتمالی آلن ویک 2 وارد مراحل اصلی توسعه خود شده است

به گزارش اکسپرس بلاگ، اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش استودیو رمدی قراردادی را با شرکت اپیک گیمز منعقد کرد که طبق آن قرار شد رمدی با همکاری اپیک به ساخت 2 بازی مشغول گردد. هرچند تا به امروز به صورت رسمی جزئیات دقیقی از این دو پروژه اعلام نشده است، اما شایعه های نسبتاً قوی و محکمی وجود دارد که بیان می نماید که یکی از این آثار دنباله ای برای بازی آلن ویک (Alan Wake) خواهد بود.

دنباله احتمالی آلن ویک 2 وارد مراحل اصلی توسعه خود شده است

با وجودی که هنوز منتظر تأیید این شایعه ها هستیم، به نظر می رسد که این دو اثر که یکی از آن ها به احتمال زیاد دنباله ای برای آلن ویک است، به طور کامل وارد مراحل اصلی توسعه خود شده است.

هرچند همواره شایعاتی مبنی بر ساخت دنباله مورد انتظار بازی محبوب Alan Wake وجود داشته است اما چند ماه پیش جف گراب، ژورنالیست بازی های ویدیویی، اعلام کرد که منابع آگاهی به او این خبر را اعلام نموده اند و قرار است یکی از این پروژه هایی که رمدی با همکاری اپیک توسعه خواهد داد، بازی آلن ویک 2 باشد. بعلاوه در گذشته به صورت رسمی اعلام شده بود که این دو پروژه قرار است در یک دنیا و یک فرنچایز جریان داشته باشند، با این تفاوت که یکی از آن ها اثری عظیم با بودجه بالا خواهد بود و دیگری در مقیاس کوچک تری ساخته خواهد شد. اگر بخواهیم تکه های پازل را کنار هم قرار دهیم، با این اوصاف اثر عظیم تر همان آلن ویک 2 خواهد بود.

اکنون با استناد به آخرین گزارش سرمایه گذاری این استودیو، جزئیات تازه ای از فرایند توسعه این دو پروژه به دست آورده ایم. هرچند درباره خود بازی ها صحبت خاصی انجام نشده اما در رابطه با فرایند ساخت آن ها نوشته شده است: پروژه عظیم و AAA رمدی که با همکاری اپیک ساخته خواهد شد، به صورت کامل وارد مراحل اصلی فراوری خود شده است و بعلاوه پروژه دوم که مقیاس کوچک تری دارد، در مرحله اصلی فراوری خود باقی مانده است.

با توجه به اینکه مراحل فراوری یک بازی ممکن است سال ها طول بکشد، بعید است که به زودی شاهد نمایشی از این اثر باشیم اما به هر حال این برای تمامی افرادی که بیش از یک دهه به شکلی صبورانه منتظر ساخت دنباله آلن ویک بودند، خبر بسیار خوب و شادمان کننده ای است.

بعلاوه استودیو رمدی مدتی قبل اعلام نموده بود که مشغول توسعه 5 پروژه مختلف است که البته ما اطلاعات دقیقی از تمامی آن ها نداریم. آن ها چند ماه پیش هم از یک بازی چندنفره نو با نام رمز Project Condor رونمایی کردند که قرار است در دنیای بازی Control جریان داشته باشد.

منبع: Eurogamer

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16159

به "دنباله احتمالی آلن ویک 2 وارد مراحل اصلی توسعه خود شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله احتمالی آلن ویک 2 وارد مراحل اصلی توسعه خود شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید