زلاتان در سری A می ماند

به گزارش اکسپرس بلاگ، ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان تصمیم دارد فصل آینده هم به دوران بازیگری اش در ایتالیا ادامه دهد.

زلاتان در سری A می ماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتادلواسپورت، زلاتان ابراهیموویچ تصمیم گرفته که به دوران بازیگری خود در ایتالیا ادامه دهد، حتی اگر برای تمدید قراردادش با باشگاه میلان به توافق نرسد.

ایبرا ژانویه سال جاری پس از پایان قراردادش با تیم لس آنجلس گلکسی به میلان پیوست و در مدت کوتاهی که از حضورش در این تیم می گذرد تأثیر بسزایی بر عملکرد این تیم گذاشته است.

با توجه به تعلیق سری A به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا، ممکن است فصل جاری ناتمام بماند اما طبق ادعای گاتزتا، ابراهیموویچ نمی خواهد به این شیوه به حضورش در سری A پایان دهد. این نشریه همچنین نوشته است که میلان در کوشش است که قرارداد بازیکن 38 ساله اش را تمدید کند اما خود ایبرا ترجیح می دهد که همه گزینه هایش را ارزیابی کند و سپس تصمیم بگیرد.

ایوان گازیدیس، مدیراجرایی باشگاه میلان در طول فصل چند بازیکن تیم که حقوق های بالایی دریافت می کردند را فروخت اما ابراهیموویچ به دلیل عملکردش موردی استثنا بوده است. با این حال باشگاه هنوز با ستاره سابق اینتر و یوونتوس درباره آینده مذاکره نکرده است و این احتمال وجود دارد که ستاره سوئدی به خاطر اخراج زونیمیر بوبان، مدیر ورزشی باشگاه (کسی که او را به میلان برگرداند) حاضر به ماندن در روسونری نشود. گزارش رسانه های ایتالیایی حاکی از آن است که ابراهیموویچ از رویکرد باشگاه در قبال بوبان ناراحت است و اگر پیشنهاد خوبی از سایر تیم های ایتالیایی دریافت کند احتمال خروجش از سن سیرو وجود دارد. او تا پایان فصل جاری با میلان قرارداد دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2538

به "زلاتان در سری A می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان در سری A می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید