سال 1400 سال تحول و جهش در بانک ایران زمین است

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدیر عامل بانک ایران زمین، ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی گفت: سال جاری، سال بسیار مهمی برای بانک ایران زمین است. سال 1400 سال تحول و جهش خواهد بود.

سال 1400 سال تحول و جهش در بانک ایران زمین است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، عبدالمجید پورسعید ضمن تبریک سال 1400 به مشتریان، سهامداران، همکاران و ذینفعان این بانک گفت: ما در چند سال گذشته تمام کوشش خود را برای ایجاد یک ساختار منسجم و پیاده سازی بانکداری دیجیتال، با برنامه ریزی دقیق انجام داده ایم و امیدوارم بتوانیم طبق برنامه با ارائه سرویسهای جدید، تحولی را در صنعت بانکداری ایجاد کنیم.

مدیرعامل بانک ایران زمین، با بیان این نکته که در سالهای اخیر سخترین تحریم های اقتصادی به کشور و صنعت بانکداری تحمیل شده، گفت: شبکه بانکی سخترین شرایط را در سالهای اخیر داشته است اما یکی از نکات مثبت پیشرفتهای زیاد در این زمان و پرداختن به حمایت از فراوری در شبکه بانکی است.

پورسعید اضافه نمود: ما در این حوزه سعی کردم با فعال نمودن استانها و سرپرستی های خود به شناسایی واحدهای فراوریی و فعال در تمامی استانهای کشور بپردازیم و با ارائه خدمات اقتصادی مناسب به این واحدها ضمن همراهی با فراوری، چرخهای اقتصاد کشور را به حرکت در آوریم.

مدیرعامل بانک ایران زمین، با بیان این نکته که سال 1400 سال تحول و جهش در بانک ایران زمین خواهد بود گفت: سالها کوشش کردیم و به برنامه های خود متعهد بودیم، زیرساختهای زیادی را فراهم کردیم تا بتوانیم تغییراتی اساسی در شیوه ارائه خدمات به مشتریان به خصوص استارتاپ ها و کسب و کارهای نوین ایجاد کنیم.

پورسعید مشتری مداری و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان را از اولویت های بانک ایران زمین دانست و گفت: همکاران من تمام کوشش خود را در این جهت به کار گرفته اند. سال گذشته به جهت بیماری کرونا شرایط ویژه ای در شعب همه بانکها حاکم بود، اما با همه موانع همکاران شعب ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی کارنامه ای پیروز از خود به جای گذاشتند.

پورسعید در انتها گفت امیدوارم سال 1400 سالی همراه با پیروزیت و بهروزی برای همه مردم کشور باشد.

->

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12891

به "سال 1400 سال تحول و جهش در بانک ایران زمین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 1400 سال تحول و جهش در بانک ایران زمین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید