سرپرست باشگاه پرسپولیس بی تدبیری کرد، فقط پنهان کاری بلدیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در یک هفته گذشته دو بار خبرساز شد. ابتدا یک فایل صوتی از رسول پناه منتشر شد که در آن علیه یحیی گل محمدی و شجاع خلیل زاده اظهاراتی را به زبان آورد. روز گذشته هم یک فیلم که به صورت مخفیانه از رسول پناه گرفته شده بود، رسانه ای شد و حاشیه بزرگی برای پرسپولیس ایجاد کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس بی تدبیری کرد، فقط پنهان کاری بلدیم

رسول پناه در صحبت هایی که ظاهراً با تعدادی از طرفداران پرسپولیس دارد، دلیل جدایی محسن ربیع خواه را بحث دلالی در پرسپولیس و مرتبط با مدیر برنامه یحیی گل محمدی بیان کرد و مجدداً علیه شجاع خلیل زاده و مردم مازندران صحبت هایی را بر زبان آورد که بسیار بحث برانگیز و قابل انتقاد است.

بیژن ذوالفقارنسب سرمربی پیشین تیم ملی ایران و کارشناس فوتبال در مصاحبه با خبرنگاران، درباره ارزیابی اش از این حواشی خودساخته رسول پناه برای پرسپولیس بعد از فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در هر باشگاه بعد از یکسری مسابقات مهم چه نتایجش مثبت باشد چه منفی، اتفاقاتی رقم می خورد که حاشیه هایی را در پی دارد. تجربه ام می گوید بیش از 80 درصد مباحث مثل یک راز در باشگاه می ماند و چالش ها، پشت درهای بسته حل می گردد. یک مدیر باشگاه کوشش می نماید که این قبیل اتفاقات به بیرون درز پیدا نکند و یا موقعی رسانه ای گردد که چند ماه از آن گذشته باشد و اثر منفی روی تیم نگذارد.

ذوالفقارنسب اضافه نمود: رسول پناه به دلیل بی تجربگی، بی تدبیری و بی اطلاعی از فضای جبری ورزش و بخصوص فوتبال یکسری صحبت ها را انجام داد. شاید خیلی از حرف های او واقعی باشد ولی ضرورتی نداشت به بیرون سرایت کند و رسانه ای گردد. ما همواره تبعات این قبیل اتفاقات را می دهیم. همواره تقابل هایی رخ می دهد که غیر لازم است. به مجرد افشا شدن چنین مواردی، طرف مقابل انتظارش را نداشته است، واکنش بدتری نشان می دهد. برخی از حواشی حاصل بی تدبیری کسانی است که به هر دلیلی الان صاحب اختیار هستند.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال و سرمربی پیشین تیم ملی ایران

وی اعلام کرد: جمع کردن این حاشیه حالا سخت شده است. در صورتی که بیان کردن آن پشت درهای بسته و بدون ضبط کردن صدا در جلسات خصوصی می توانست مسائل را حل نماید. رسول پناه باید صبوری بیشتری به خرج می داد. حتی اگر او مورد اتهام است باید با ادبیات و فرهنگ دیگری صحبت می کرد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد ادعای رسول پناه مبنی بر جدایی محسن ربیع خواه از پرسپولیس به خاطر مدیر برنامه یحیی گل محمدی و مطرح شدن بحث دلالی در این تیم، گفت: در این فضای حساس که فیفا با کوچک ترین مشکل پنجره جابجایی باشگاه را می بندد، یک مدیر در این سطح باید عاقلانه و باتجربه تر عمل و با احتیاط بیشتری صحبت کند. باید بگویم در کنار تمام باشگاه ها حتی در لیگ دسته دوم و سوم هم یکی دو ای جنت حضور دارند. این چیزی است که مدیریت و باشگاه باید به نحو احسن از آن استفاده کند.

ذوالفقارنسب ادامه داد: متاسفانه حضور این ای جنت ها در کنار باشگاه هایی که عاری از تجربه و فرهنگ ورزشی هستند، سوء استفاده به بار می آورد. باشگاهی که استقلال فکری دارد، می تواند از یک ای جنت در کنار خود به صورت تخصصی استفاده کند ولی به صورت معین، کنترل شده و شفاف. در تمام جهان هستند شرکت هایی که در کنار باشگاه ها فعالیت ای جنتی انجام می دهند و هر دو طرف منتفع می شوند ولی ما فقط پنهان کاری بلد هستیم و در نهایت همه چیز به ضرر باشگاه تمام می گردد.

وی در مورد اینکه آیا رسول پناه با این حواشی ایجاد شده مدیرعامل باقی می ماند؟ اظهار کرد: نمی دانم. در ورزش ما تصمیم گیری ها در اتاق بسته و بر اساس روابط صورت می گیرد نه کار کارشناسی و گروهی. یک روز از یک نفر خوششان می آید و آن را به عرش می رسانند. یک روز همان فرد را به زیر فرش می کشانند.

کارشناس فوتبال ایران در سرانجام در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید رسول پناه با این اظهارات صلاحیت مدیریت در پرسپولیس را دارد؟ گفت: نمی دانم چه کسانی در لیست وزارت ورزش برای مدیریت باشگاه هستند ولی فراموش نکنیم رسول پناه در یک مقطع خوب کار کرد. حالا اینکه تحت چه شرایطی کنترلش را از دست داده و این حرف ها را زده است، نمی دانم. در هر صورت او بی تجربگی کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8841

به "سرپرست باشگاه پرسپولیس بی تدبیری کرد، فقط پنهان کاری بلدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست باشگاه پرسپولیس بی تدبیری کرد، فقط پنهان کاری بلدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید