سقوط سنگین بورس های آسیایی در پی ابتلای ترامپ به کرونا

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران : ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا باعث سقوط بازارهای سهام آسیا و کاهش ارزش واحدهای پولی استرالیا و نیوزیلند در برابر دلار شد.

سقوط سنگین بورس های آسیایی در پی ابتلای ترامپ به کرونا

از سفر با بهترین قیمت تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از جماران، در پی اعلام ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همسرش به ویروس کرونا بازارهای بورس آسیا امروز آدینه سقوط کرد.

بنا بر گزارش روسیا الیوم، اعلام ابتلای ترامپ به کرونا باعث کاهش ارزش واحدهای پولی استرالیا و نیوزیلند در برابر دلار آمریکا شد.

در همین رابطه بخوانید:

>>>>ریزش سنگین بورس آمریکا پس از ابتلای ترامپ به کرونا

رئیس جمهور آمریکا امروز آدینه اظهار داشت که وی و ملانیا ترامپ همسرش به کرونا مبتلا شدند.

ترامپ در توئیتی نوشت که آزمایش کرونای وی و همسرش مثبت شده است.

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: امشب آزمایش کووید-19 بانوی اول ایالات متحده و من مثبت شد. ما فرایند قرنطینه و بهبودی را فوراً شروع می کنیم. ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ساعات اولیه بامداد آدینه اظهار داشت که نتیجه تست کرونای او و همسرش مثبت بوده است.

وی پنجشنبه شب اعلام نموده بود که به دنبال ابتلای یکی از دستیارانش به بیماری کووید 19 به همراه همسرش تست کرونا داده و خود را قرنطینه می نماید. اما با این حال ساعت یک صبح آدینه به وقت واشنگتن در صفحه توئیترش نوشت: نتیجه تست بانوی اول و من امشب مثبت اعلام شد. ما فرایند قرنطینه و بهبودمان را فورا شروع خواهیم کرد. ما با یکدیگر این را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

پزشک کاخ سفید لحظاتی بعد از انتشار این توئیت دونالد ترامپ اظهار داشت که حال عمومی رئیس جمهوری آمریکا خوب است.

رئیس جمهوری ایالات متحده که در بحبوحه کارزار انتخاباتی برای راهیابی مجدد به کاخ سفید به سر می برد پیش از این در صفحه توئیتر خود نوشته بود که نتیجه تست کرونای هوپ هیکز یکی از دستیارانش مثبت بوده است. دونالد ترامپ ضمن تجلیل از دستیارش که به طور بی وقفه و بدون استراحت مشغول به کار بوده افزوده است: وحشتناک است! بانوی اول و من منتظر نتیجه آزمایشمان هستیم. تا آن زمان فرایند قرنطینه خود را شروع خواهیم کرد.

چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا بنا به برنامه از پیش برنامه ریزی شده قرار بود بعدازظهر روز آدینه کاخ سفید را به مقصد ایالت فلوریدا ترک کند. نامزد حزب جمهوریخواه قرار بود در گردهمایی هوادارانش در این ایالت که از ایالت های کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو محسوب می گردد شرکت کند.

دونالد ترامپ پنجشنبه شب در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اظهار داشت که نتیجه آزمایش او و ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا در طول شب یا آدینه صبح تعیین خواهد شد.

هوپ هیکز، دستیار رئیس جمهوری ایالات متحده یکی از افرادی بود که وی را در جریان سفر اخیرش به ایالت اوهایو برای شرکت در مناظره با جو بایدن، نامزد حزب دموکرات همراهی نموده بود. این دستیار نزدیک دونالد ترامپ همچنین روز چهارشنبه همراه رئیس جمهوری آمریکا به ایالت مینه سوتا سفر نموده بود.

دونالد ترامپ در جریان مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت که هوپ هیکز اغلب از ماسک استفاده می نماید اما زمان زیادی را با او و ملانیا ترامپ سپری نموده بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8262

به "سقوط سنگین بورس های آسیایی در پی ابتلای ترامپ به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط سنگین بورس های آسیایی در پی ابتلای ترامپ به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید