شبکه شاد در کنار فوایدش، عوارضی برای دانش آموزان داشت

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/کرمان عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید نمود: باید همه کوشش کشور بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشد و این حقوق به حق دانش آموزان است. سیستم شاد در کنار فوایدش، عوارضی هم برای دانش آموزان داشته است و چقدر دانش آموزان از فرهنگ دینی، اخلاقی و ... در این دوران شیوع کرونا و استفاده آنها از فضای مجازی دور شده اند.

شبکه شاد در کنار فوایدش، عوارضی برای دانش آموزان داشت

دکترمحمدمهدی زاهدی غروب 30 شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با موضوع بازگشایی مدارس گفت: رانندگان سرویس مدارس باید حتما واکسیناسیون شده باشند.

وی با بیان اینکه استان کرمان واکسیناسیون دانش آموزان دوره دبیرستان را پیگیری نمایند، توضیح داد: برگزاری کلاس های حضوری در بعضی از منطقه ها استان امکان پذیر است و نباید بگذاریم بیش از این دانش آموزان آسیب ببینند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: زیرساخت های کشور در آموزش و پرورش به هیچ وجه جوابگوی بهره گیری مناسب از فضای آموزش مجازی نیست.

وی اظهار کرد: باید همه کوشش کشور بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشد و این حقوق به حق دانش آموزان است. سیستم شاد در کنار فوایدش، عوارضی هم برای دانش آموزان داشته است و چقدر دانش آموزان از فرهنگ دینی، اخلاقی و ... در این دوران شیوع کرونا و استفاده آنها از فضای مجازی دور شده اند.

به گزارش خبرنگاران، مسعود الهامی مدیرکل فناوری و اطلاعات استان کرمان هم در این جلسه اسم کرد: بیشتر مسائل دانش آموزان با شبکه شاد مربوط به خلاء اطلاع رسانی است.

وی ادامه داد: از 2800 روستای بالای 20 خانوار استان، 2000 مورد آن به شبکه اینترنت متصل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17020

به "شبکه شاد در کنار فوایدش، عوارضی برای دانش آموزان داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه شاد در کنار فوایدش، عوارضی برای دانش آموزان داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید