شعبانی: کشتی گیران باید در میدان انتخاب شوند، نه روی کاغذ!

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علی شعبانی عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 97 کیلوگرم با بیان این مطلب اضافه نمود: در شرایطی که کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، ما فقط به صورت انفرادی تمرین می کردیم اما کار فدراسیون کشتی برای دریافت مجوز برگزاری تمرینات و همچنین مسابقات انتخابی قابل تقدیر بود.

شعبانی: کشتی گیران باید در میدان انتخاب شوند، نه روی کاغذ!

وی در مورد عملکردش در رقابت های انتخابی گفت: خوشبختانه در این چند ماه خوب تمرین کردم و قبل از رقابت های انتخابی نیز مسابقات لیگ برگزار شد و توانستم چندین کشتی بگیرم که این در آمادگی من بسیار تأثیرگذار بود.

شعبانی اضافه نمود: نمی دانستیم که قرار است رقابت های انتخابی برگزار شود، اما در همین مدتی که اعلام شد قرار است این مسابقات برگزار شود تمام تلاش خود را کردم تا به آمادگی برسم. خوشحالم که توانستم در این وزن بار دیگر ملی پوش شوم.

وی در مورد شرایط مسابقات وزن 97 کیلوگرم گفت: در این وزن حساسیت بالاست و کشتی ها همه به هم نزدیک بود و حریفان خوبی مانند گلیج و محمدیان حضور داشتند، اما خدا را شکر توانستم رقیبانم را با اختلاف پوئن شکست دهم.

شعبانی در مورد اینکه مسابقه خاتمهی اش پیروزی از 2 از 3 بود شرح داد: از قبل ذهنیت آن را داشتم که اگر مقابل محمدیان پیروز شوم یک کشتی دیگر را نیز باید برگزار کنم و با این نظر کمیته فنی هیچ مسئله ای نداشتم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 97 کیلوگرم در مورد اهمیت رقابت های انتخابی گفت: برگزاری انتخابی بسیار مهم است و کشتی گیر باید روی تشک مشخص شود نه روی کاغذ و بیشتر کشورهای صاحب کشتی مانند روسیه نیز مسابقات انتخابی را برگزار می کنند. امسال نیز دیدیم برخی از قهرمانان جهان آنها شکست خوردند.

وی در خاتمه اعلام کرد: از اینکه دوباره صاحب دوبنده تیم ملی شدم خوشحالم و امسال به فکر تجربه نیستم و فقط به فکر مدال هستم تا شب راحت بخوابم.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9389

به "شعبانی: کشتی گیران باید در میدان انتخاب شوند، نه روی کاغذ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی: کشتی گیران باید در میدان انتخاب شوند، نه روی کاغذ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید