طارمی: یک روز به مراسم برترین های فیفا دعوت می شوم، امیدوارم جایزه پوشکاش را بگیرم

به گزارش اکسپرس بلاگ، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتوی پرتغال گفت:چند سالی است که فکر می کنم یک روز در مراسم برترین های فیفا حضور خواهم داشت.

طارمی: یک روز به مراسم برترین های فیفا دعوت می شوم، امیدوارم جایزه پوشکاش را بگیرم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به درخشش در ترکیب پورتو و گروه سختی که نصیب این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شده است گفت:شاید این گروه خوبی برای ما ایرانی ها باشد، ولی باید قبول کنیم گروه سختی برای تیم ما است. وقتی با مربی تیممان صحبت کردیم گفتیم مهم نیست با چه تیم هایی بازی داریم، چون می خواهیم خودمان را ثابت کنیم. شاد بودیم، چون قرار بود خودمان را ثابت کنیم.

وی در مورد شکست سنیگن با 5 گل مقابل لیورپول گفت: در بازی بدی که انجام دادیم می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. گل های بچه گانه ای در این ملاقات خوردیم. البته خدا را شکر که توانستم گل بزنم و دل مردم شاد شد، ولی واقعا بازی بدی انجام دادیم.

مهاجم تیم پورتو در مورد اینکه در 6 بازی اخیر تیمش به صورت ثابت بازی می نماید نام کرد: شرایط من خیلی بهتر از قبل شده و از نیم فصل دوم پارسال ثباتی در حضورم در ترکیب ایجاد شد. از ابتدای این فصل توانستم در همه بازی ها بازی کنم و بتوانم گل های زیادی به ثمر برسانم. دوست دارم هم برای پورتو و هم برای شادی مردم بیشتر گل بزنم.

طارمی در مورد 2 گل قشنگی که مقابل لیورپول و ژیل ویسنته به ثمر رساند و در بیشتر بازی ها خونسردی خاصی دارد گفت: همه کسانی که فوتبال را پیگیری می نمایند متوجه خونسردی من هستند، ولی در پرتغال بعضی بازی ها استرس خودش را دارد. البته در بازی های لیگ اعتماد به نفس گرفتم و استرس ندارم. در آن بازی (ژیل ویسنته) دیدم که دروازه بان بیرون آمده بود و ضربه ام خوب گرفت. قبلا هم شانسم را امتحان نموده بودم، ولی گل نشده بود.

وی در مورد اینکه ضربات قیچی برگردان به چلسی و گل از میانه زمین چه واکنش هایی داشت گفت: این گل هم در پرتغال و هم در ایران بازتاب زیادی داشت. حتی از گل من که می توانست جایزه پوشکاش بگیرد یاد شد. زیاد به حواشی بعد و قبل از گل توجهی ندارم، ولی همین که مردم کشورم از گلزنی ام شاد می شوند باعث من باعث غرور است.

مهاجم تیم پورتو در مورد اینکه چقدر امیدوار است در مرنام پیش روی برترین های فیفا (THE BEST) که ممکن است لیونل مسی در آن جایزه بگیرد حضور داشته باشد نام کرد: نمی دانم قبلا این را گفته ام یا نه، ولی چند سالی است که به این فکر هستم که یک روز در مرنامی که جایزه هایی به بازیکنان تعلق می گیرد حضور داشته باشم. نمی دانم برای چه موضوعی، اما شاید گلی که زدم کاندید جایزه گل پوشکاش باشد. با محبتی که مردم همواره داشتند امیدوارم گل من باز هم رای بیاورد و در مرنام حضور داشته باشم.

طارمی تاکید نمود: مطمئن هستم اگر سال جاری نشود به یک نحوی من در مرنام برترین های جهان حضور خواهم داشت. همین که با حضورم در این مرنام مردم شاد شوند برایم با ارزش است. ارزش آن جایزه چیزی نیست که به آن فکر کنم، ولی نام ایران و مردم برایم مجذوب کننده تر خواهد شد.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17362

به "طارمی: یک روز به مراسم برترین های فیفا دعوت می شوم، امیدوارم جایزه پوشکاش را بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: یک روز به مراسم برترین های فیفا دعوت می شوم، امیدوارم جایزه پوشکاش را بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید