شکست تراکتور مقابل ذوب آهن، توقف گل گهر برابر مس رفسنجان، تساوی پیکان و پدیده، توقف نساجی برابر نفت مسجدسلیمان

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- تراکتور و ذوب آهن در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در تبریز به مصاف هم رفته است که در پایان این تیم اصفهانی بود که با یک گل به رجحان رسید.

شکست تراکتور مقابل ذوب آهن، توقف گل گهر برابر مس رفسنجان، تساوی پیکان و پدیده، توقف نساجی برابر نفت مسجدسلیمان

به گزارش خبرنگاران، در یکی از ملاقاتهای هفته دوازدهم لیگ برتر، تراکتور و ذوب آهن به مصاف هم رفتند. جایگاه دو تیم در جدول رده بندی به نحوی بود که تساوی به درد هیچ کدام از دو طرف نمی خورد و سرمربیان دو تیم نیز با هدف کسب پیروزی تیمشان را روانه میدان کردند. این بازی با حملات ذوبی ها شروع شد و تیم مهدی تارتار در همان دقایق ابتدایی چند فرصت را به روی دروازه حریف خلق کرد که ناپیروز بود. در ادامه بازی سرد و کسل کننده دنبال می شد تا اینکه ذوب آهن توانست در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده صاحب یک ضربه پنالتی گردد که آرمان قاسمی آن را وارد دروازه کرد.

در نیمه دوم نیز بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و تبریزی ها نیز کوشش خاصی برای رسیدن به گل تساوی انجام ندادند و در نهایت ذوب آهن توانست به 6 هفته ناکامی خود پایان داده و سه امتیاز شیرین را کسب کند. با این پیروزی تیم تارتار به رتبه دهم جدول رده بندی صعود کرد و تراکتور تا جایگاه چهاردهم سقوط کرد.

- پیکان و پدیده به مصاف هم رفتند و در پایان بازی با نتیجه مساوی تمام شد. در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های پیکان و پدیده با هم ملاقات کردند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی 1-1 پایان یافت.

57: گل برای پیکان به وسیله ابراهیم صالحی. (پیکان 1-0 پدیده)

80: گل تساوی برای پدیده به وسیله صادق صادقی از روی نقطه پنالتی. (پیکان 1-1 پدیده)

- گل گهر سیرجان پیروز شد ملاقاتی که با نتیجه 2 بر 0 باخته بود را 2-2 مساوی کند. گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. مجید علیاری در نیمه اول این بازی 2 بار دروازه گل گهر را باز کرد و مرتضی تبریزی در نیمه اول و فرشید باقری در نیمه دوم دروازه مس را باز کردند. با این نتیجه، گل گهر 14 امتیازی و مس رفسنجان 19 امتیازی شدند.

- طرفدار و فجرسپاسی به نتیجه تساوی 0-0 رضایت دادند. طرفدار به مصاف فجرسپاسی رفت و این بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید. مثل همواره چمن استادیوم حافظیه تاثیر منفی ای روی بازی داشت و ما شاهد بازی سرد و بی روحی بودیم. هر دو تیم هم این فصل به تازگی از لیگ یک صعود نموده بودند و بازی ای در حد لیگ یک به نمایش گذاشتند.

- ملاقات تیم های نساجی و نفت مسجدسلیمان با نتیجه مساوی تمام شد. نساجی قائمشهر در روزهایی که زمین وطنی قائمشهر زیر کشت است و زمین ساری چمن خوبی ندارد، در نقش دنیا اصفهان به مصاف نفت مسجدسلیمان رفته است. نیمه اول بازی دو تیم نساجی و نفت در اصفهان در حالی به پایان رسید که داور از اعلام یک پنالتی به سود نساجی خودداری کرد و کریم اسلامی مهاجم نساجی دو موقعیت گل صددرصد را در این بازی از دست داد. در نیمه اول نساجی روی حمله ها و نفت روی ضد حمله ها خطرناک نشان دادند. نساجی دو بار با ضربه از راه دور مسعود شجاعی و ضربه سر مهرداد عبدی تیر افقی دروازه نفت را لرزاند ولی این ضربه ها و موقعیت های کریم اسلامی راهی به دروازه پیدا نکرد. عملکرد دروازه بان های هر دو تیم در نیمه اول عالی بود. در نیمه دوم هر تیم یک گل زد و امتیازها تقسیم شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 20516

به "شکست تراکتور مقابل ذوب آهن، توقف گل گهر برابر مس رفسنجان، تساوی پیکان و پدیده، توقف نساجی برابر نفت مسجدسلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تراکتور مقابل ذوب آهن، توقف گل گهر برابر مس رفسنجان، تساوی پیکان و پدیده، توقف نساجی برابر نفت مسجدسلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید