طاهر زاده: پرسپولیس به یک شرط قهرمان نیم فصل خواهد شد، بعید می دانم این تیم در آسیا اذیت گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، بهنام طاهرزاده، پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظر من پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در نیم فصل است, به شرط اینکه کالدرون به ترکیب تیمش خیلی دست نزند.

طاهر زاده: پرسپولیس به یک شرط قهرمان نیم فصل خواهد شد، بعید می دانم این تیم در آسیا اذیت گردد

بهنام طاهر زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل گهر در هفته چهاردهم لیگ برتر, گفت: این برد خیلی برای پرسپولیس مهم بود و می تواند تیم را از لحاظ روحی و روانی بالا ببرد. این برد باعث می گردد تا در دو بازی باقیمانده تا خاتمه نیم فصل پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشند. فکر می کنم کالدرون به این نتیجه رسیده است که نباید ترکیب تیم برنده را عوض و از یک ترکیب در بازی ها استفاده کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اگر این روال برای پرسپولیس ادامه داشته باشد, این تیم می تواند به صدر جدول بازگردد و حتی قهرمان نیم فصل گردد. تیم های مدعی دیگر در بازی های باقیمانده با تیم های قدرتمندی بازی دارند، اما پرسپولیس باید با سایپا و نساجی در تهران بازی کند. علاوه بر این تیم های سپاهان, تراکتور و شهر خودرو نتایجی در هفته های قبل کسب نموده اند که نشان می دهد از شرایط خیلی خوبی برخوردار نیستند و در خانه مساوی می نمایند. مطمئن باشید اگر پرسپولیس در دو بازی باقیمانده خود پیروز گردد قهرمان نیم فصل خواهد شد و حتی این فرایند می تواند تا خاتمه فصل هم ادامه داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قهرمانی پرسپولیس به شرطی است که کالدرون خیلی به ترکیب تیم دست نزند. به نظر من پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در نیم فصل است. پرسپولیس اگر در دو بازی باقیمانده اش پیروز گردد شانس خیلی بالایی دارد. سایپا الان شرایط خوبی ندارد و از لحاظ روحی و روانی به مشکل خورده است. پرسپولیس مقابل نساجی هم کار خیلی سختی نخواهد داشت و می تواند با شش امتیازی که از این بازی ها می گیرد قهرمان نیم فصل گردد.

وی درباره همگروهی پرسپولیس با تیم های الشارجه امارات, الدحیل قطر و التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا, یادآور شد: بعید می دانم که پرسپولیس در این گروه اذیت گردد. هرچند الدحیل می تواند برای پرسپولیس دردسر درست کند، ولی دو تیم دیگر بعید می دانم که مشکل ساز شوند و ما می توانیم راحت از این گروه صعود کنیم. وقتی تیم های عربی مقابل تیم های ایرانی بازی می نمایند ترس دارند و شک نکنید پرسپولیس می تواند از این گروه صعود کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 60

به "طاهر زاده: پرسپولیس به یک شرط قهرمان نیم فصل خواهد شد، بعید می دانم این تیم در آسیا اذیت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهر زاده: پرسپولیس به یک شرط قهرمان نیم فصل خواهد شد، بعید می دانم این تیم در آسیا اذیت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید