پیروزی شهر خودرو مقابل السیلیه با درخشش رحمتی

به گزارش اکسپرس بلاگ، تیم فوتبال شهر خودرو ایران مقابل السیلیه قطر در ضربات پنالتی به پیروزی رسید تا به عنوان چهارمین نماینده ایران به مرحله گروهی صعود کند.

پیروزی شهر خودرو مقابل السیلیه با درخشش رحمتی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال شهر خودرو در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه در دوحه میهمان تیم السیلیه قطر بود که این مسابقه در پایان 120 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید و در ضربات پنالتی شهرخودرو به برتری 5 بر 4 رسید و راهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در این بازی که از ساعت 18:40 (به وقت تهران آغاز شد) تیم شهر خودرو بازی پایاپایی را با السیلیه به نمایش گذاشت و در طول 120 دقیقه فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت.

کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم السیلیه هم از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت. او در نیمه نخست در محوطه جریمه شهر خودرو سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا این صحنه به یکی از صحنه های بحث برانگیز بازی تبدیل شود. کریم یک بار هم توپ را به تیر دروازه شهرخودرو زد اما در ضربات پنالتی این رحمتی بود که ضربه کریم انصاریفرد را گرفت.

در پایان 120 دقیقه جدال نفسگیر دو تیم کار به ضربات پنالتی کشید که همه بازیکنان توپ هایشان را به گل تبدیل کردند اما سیدمهدی رحمتی توانست ضربه پنالتی کریم انصاریفرد را مهار کند تا همین یک پنالتی عامل صعود نماینده مشهد به لیگ قهرمانان آسیا شود.

شهر خودرو در مرحله مقدماتی تیم الرفاع بحرین را با نتیجه 2 بر یک شکست داده بود. شاگردان مجتبی سرآسیایی با کسب این دو پیروزی راهی لیگ قهرمانان آسیا شدند و در گروه دوم با تیم های الهلال عربستان، الشباب امارات و پاختاکور ازبکستان همگروه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 657

به "پیروزی شهر خودرو مقابل السیلیه با درخشش رحمتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی شهر خودرو مقابل السیلیه با درخشش رحمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید