طرح عید مهربانی در خراسان جنوبی اجرا می شود

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی گفت: طرح عید مهربانی با هدف توزیع بسته های مواد غذایی و شوینده بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند با کمک خیرین و به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی اجرا می شود.

طرح عید مهربانی در خراسان جنوبی اجرا می شود

زینب رمضانی، با تاکید بر اینکه توزیع 110 بسته مواد غذایی در قالب طرح عید مهربانی ویژه عید نوروز بین خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست تا سرانجام سال هدف گذاری شده است، اظهار امیدواری کرد: با حمایت خیرین این مهم محقق شود.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی، وی اعلام نمود: همچنین با کمک خیرین این مرکز، 500 جفت کفش بین خانواده های مناطق مرزی و همچنین شهرستان بیرجند توزیع می شود که از این تعداد طبق نیت خیر، 100 جفت به صورت ویژه بین سادات توزیع خواهد شد.

وی اضافه نمود: همچنین طرح نذر نان با طعم مهربانی ویژه محلات کم برخوردار شهرستان بیرجند به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و با مشارکت جمعی از خیرین به مناسبت فرارسیدن میلاد امام علی(ع) اجرا می شود.

رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با دعوت از خیرین برای مشارکت در این امر خیر، گفت: در این طرح قرار است با مشارکت دو نانوایی در محلات کم برخوردار شهر بیرجند و با همراهی خیرین، نان رایگان بین مردم توزیع شود.

رمضانی با اشاره به روایتی از رسول اسلام(ص) که می فرمایند: (اِنَّ الْعَبْدَ لَیَتَصَدَّقُ بِالْکِسْرَةِ تَرْبُوا عِنْدَ اللَّهِ حَتّی تَکُونَ مِثْلَ اُحُدٍ؛ به راستی، بنده، پاره نانی صدقه می دهد، آن پاره نان نزد خدا بزرگ می شود تا مانند کوه احد شود).

وی ادامه داد: هدف از این اقدام، ترویج و فرهنگ سازی این سنت حسنه بین مردم و کمک و دستگیری از نیازمندان است.

رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در بیشتر شهرهای ایران و باتوجه به بازدیدهای اجرا شده از مناطق محروم و حاشیه شهر بیرجند، مشاهده شد که بسکمک از خانواده ها از شوینده های اولیه از جمله؛ صابون و مایع دستشویی محروم هستند که بر همین اساس مقرر شد با هم افزایی خیرین مواد شوینده و ضدعفونی کننده تامین و در مناطق کم برخوردار توزیع شود.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1146

به "طرح عید مهربانی در خراسان جنوبی اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح عید مهربانی در خراسان جنوبی اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید