عربستان با لورنس سعودی در جام جهانی!

به گزارش اکسپرس بلاگ، تصویری از سرمربی عربستان به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

عربستان با لورنس سعودی در جام جهانی!

هروه رنار پس از دو قهرمانی با زامبیا و ساحل عاج در جام ملت های آفریقا و صعود با مراکش به جام جهانی 2018 روسیه، حالا آماده دومین جام جهانی خود می گردد.

او از زمان حضور در تیم ملی عربستان، توانسته تحول قابل توجهی را در فوتبال ملی این کشور ایجاد کند که مصداق شاخص این تحول در مرحله مقدماتی رقم خورد که شاگردان رنار بالاتر از استرالیا و ژاپن، به عنوان تیم نخست راهی جام جهانی شدند.

حالا انتشار تصویری از این سرمربی فرانسوی با لباس محلی ساکنان شبه جزیره عربستان که البته متعلق به مدتی پیش است، بسیاری را به یاد فیلم سینمایی معروف لورنس می اندازد که داستان یک افسر بریتانیایی در روز های جنگ جهانی اول و نقش آفرینی اش برای اعلام موجودیت کشور متحد عربستان سعودی را نشان می دهد.

این فیلم به کارگردانی دیوید لین در سال 1962 روی پرده سینما رفت و از ماندگارترین آثار سینمای کلاسیک محسوب می گردد که در آن پیتر اوتول نقش لورنس را بازی کرد. بازیگر شناخته شده ای که 9 سال پیش درگذشت.

حالا پس از روز های ناامیدکننده عربستان در جام جهانی 2018 طرفداران فوتبال در این کشور امیدوارند که در جام جهانی پیش رو تیم ملی کشورشان نتایج خوبی مقابل آرژانتین، مکزیک و لهستان بگیرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 25885

به "عربستان با لورنس سعودی در جام جهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان با لورنس سعودی در جام جهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید