عکس ، جنگنده آمریکایی که اشیاء ناشناس را ساقط کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، گجت نیوز نوشت: چرا ارتش ایالات متحده برای مقابله با اشیاء ناشناس پرنده شامل بالن های جاسوسی چینی، جنگنده اف 22 رپتور را انتخاب نموده است؟

عکس ، جنگنده آمریکایی که اشیاء ناشناس را ساقط کرد

مدتی است که سرکشی بالن های جاسوسی و اشیاء ناشناس پرنده چینی به تیتر اخبار جهانی تبدیل شده و در شبکه های اجتماعی سر و صدا به پا نموده است. در این میان، تئوری ها در خصوص این اشیاء هوایی خارجی از نظارت دولت ایالات متحده تا تهاجم فرازمینی ها به اوج رسیده است. بااین حال، ظاهرا نیروی هوایی آمریکا برنامه ای ویژه را برای پیگیری این وقایع در نظر گرفته است.

پیش تر در تاریخ 15 بهمن، جت جنگنده F-22 برای سرنگونی یک بالن جاسوسی چینی در نزدیکی سواحل کارولینای جنوبی مستقر شد. اف 22 رپتور یک جت جنگنده از نسل پنجم محسوب می گردد که به وسیله لاکهید مارتین طراحی شده و به عناون یکی از پیشرفته ترین و رادارگریزترین هواپیماهای ساخته شده تا به امروز، در حال فعالیت است.

طراحی و متریال منحصر به فرد این جنگنده، شناسایی آن به وسیله رادار را سخت نموده و به مهمات پیشرفته ای نظیر موشک هوا به هوای AIM-9X Sidewinder و توپ 20 میلی متری مجهز است.

نقش اصلی F-22 حفظ تسلط هوایی در ایالات متحده و از بین هرگونه تهدید خارجی نظیر اشیاء ناشناس پرنده است. ساقط کردن بالن جاسوسی چینی، اولین ماموریت با هدف نابودی است که به وسیله اف 22 رپتور از زمان معرفی آن در سال 2005 انجام می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 27498

به "عکس ، جنگنده آمریکایی که اشیاء ناشناس را ساقط کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس ، جنگنده آمریکایی که اشیاء ناشناس را ساقط کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، جنگنده آمریکایی که اشیاء ناشناس را ساقط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید