فیلم لاکچری ترین ماشین ایران زیر پای الهام حمیدی ! ، خودنمایی با مازراتی!

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران: الهام حمیدی بازیگر زن سینما و تلویزیون سوار بر خودروی مازراتی چند میلیاردی اش در حال دور دور کردن در سطح شهر استوری گذاشت و خیلی ها از این فخر فروشی ابراز گلایه کردند و همین حاشیه ها جنجالی شد.

فیلم لاکچری ترین ماشین ایران زیر پای الهام حمیدی ! ، خودنمایی با مازراتی!

الهام حمیدی متولد هشتم آذر ماه 1356 در شهر تهران است. الهام حمیدی تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته حسابداری ادامه داده است و از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک کارشناسی اش را گرفته است. خانواده الهام حمیدی 5 نفره است. الهام حمیدی یکبار طلاق گرفته است.الهام حمیدی حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی پایداری داشت باشد. پسر الهام حمیدی متولد 12 خرداد 1375 به دنیا آمد.

به گزارش خبرنگاران، ویدیو الهام حمیدی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در حال دور دور در شهر با خودروی چند میلیاردی خود است را ببینید.

الهام حمیدی یکی از بازیگران زنی است که حرف و حدیث درباره عمل های زیبایی اش زیاد است. برخلاف نظر مردم درباره صورت الهام حمیدی ، خانم حمیدی تکذیب می کند که عمل خاصی (مثل بوتاکس، ژل و ...) روی صورتش انجام داده باشد.

ازدواج جنجالی الهام حمیدی

وقتی نام خانم حمیدی می آید بی اختیار باید درباره ازدواج جنجالی او هم صحبت کنیم . یکی از بزرگترین حاشیه های زندگی الهام حمیدی دروغ گفتن درباره ازدواجش بود. الهام حمیدی چند سال پیش ازدواج کرد و ازدواج او حاشیه های زیادی داشت چراکه او برای بار دوم ازدواج می کرد اما به مردم گفته بود که بار اولم است و همین باعث شد برخی از رسانه ها تصاویری از ازدواج اول او منتشر کنند و حاشیه هایی ایجاد شود.

واکنش الهام حمیدی به مشهور ترین شایعه درباره شرایط مالی او که زندگی در برج مشهور است : شایعات که زیاد است، بیننده و مخاطب باید عاقل باشد. من خودم کلیپی که از برج 72 ملت پخش شد را دیده ام. راستش من حدود پنج سالی هست که در این برج ساکن هستم و اتفاقا برعکس آنچه نام می شود، واحدی معمولی دارم که اتفاقا مستاجرش هستم. صاحبخانه بسیار خوبی دارم که واقعا با من راه آمده است و اگر بشود شاید سال دیگر را هم تمدید کنم وگرنه من هم مانند سال های قبل باید دنبال خانه مناسب بگردم. آن خبرهایی که نام می شود واقعا در این برج وجود ندارد. آن رقم های هنگفت نیست و شاید اجاره ای که من پرداخت می کنم در حد خیلی از خانه های معمولی باشد. ما گاها صاحبخانه های منصف داریم و صاحبخانه من هم یکی از آنهاست. ایشان به من لطف دارند و با اجاره ای مناسب امکان داده که اینجا باشم.

منبع: برخط نیوز

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: رکنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17160

به "فیلم لاکچری ترین ماشین ایران زیر پای الهام حمیدی ! ، خودنمایی با مازراتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لاکچری ترین ماشین ایران زیر پای الهام حمیدی ! ، خودنمایی با مازراتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید