فینال لیگ فوتسال جنگ تمام عیار است، دنبال میزبانی کاسپین هستیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، حسین شمس در مصاحبه با خبرنگاران، درباره ارزیابی اش از ملاقات رفت فینال لیگ برتر فوتسال که قرار است روز آدینه این هفته بین تیم های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برگزار گردد، گفت: پیش از آنکه به لحاظ فنی این ملاقات را آنالیز کنیم باید بگویم به خاطر حواشی اتفاق افتاده در چند روز گذشته، بازی فینال شبیه به یک جنگ تمام عیار است. هم مس و هم گیتی پسند بازیکنان ملی پوش زیادی دارند و می ترسم که در این بازی به همدیگر آسیب بزنند. آنهم در سالی که تیم ملی رویداد مهمی را در پیش دارد. از مسئولان مس توقع می رود صحبت هایی که ایجاد حاشیه می نماید را به بعد از بازی موکول نمایند. جای شکرش باقی است که باشگاه گیتی پسند بازیکنانش را ممنوع المصاحبه کرد.

فینال لیگ فوتسال جنگ تمام عیار است، دنبال میزبانی کاسپین هستیم

وی ادامه داد: از نظر فنی، قدرت هر دو تیم تقریباً با هم برابر است و در هر پست بازیکنانی با توانمندی های مشابهی وجود دارد. هر تیمی بهتر از موقعیت هایش استفاده کند برنده می گردد. قطعاً حاشیه های بازی دوم و برگشت بیشتر می گردد. فکر می کنم کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید از همین حالا همه چیز را رصد و اتفاقات احتمالی را کنترل نمایند.

عضو کمیته فنی فوتسال در پاسخ به این سوال که برگ برنده دو تیم در فینال چه چیزی است؟ توضیح داد: هر تیمی که تمرکزش را به خاطر کرونا و یا حواشی اخیر از دست نداده باشد، برنده می گردد. همانطور که گفتم قدرت دو تیم در هر پست تا حد زیادی به هم نزدیک است.

شمس که چند روز پیش دیداری با شهرام دبیری مالک تیم منحل شده فوتسال دبیری داشت، در مورد احتمال بازگشت این تیم به لیگ برتر فوتسال گفت: آقای دبیری تصمیم دارد در لیگ برتر تیمداری کند ولی منتظر است تا تکلیف فدراسیون فوتبال و شرایطش تعیین گردد. البته هیچ حمایتی از بخش خصوصی نمی گردد. به عنوان مثال قبلاً اگر بخش خصوصی در ورزش قهرمانی تیمداری می کرد، 25 درصد معافیت مالیاتی نصیبش می شد ولی مجلس این قانون را برداشت.

وی اضافه نمود: در ایران نه حق پخش تلویزیونی برای باشگاه ها معنا دارد و نه تبلیغات دور زمین. بخش خصوصی عملاً پول هایش را در چاه می ریزد. حرف دبیری هم همین است. عجیب است که حتی شبکه های استانی از تیم ها برای پخش مسابقاتشان پول می گیرند. هیچ کجای دنیا حتی افغانستان هم اینطور نیست! اما در عوض تلویزیون میلیارد میلیارد تومان هزینه ساخت سریال هایی می نماید که شاید 5-6 نفر بیننده هم نداشته باشد! واقعاً خنده دار است.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در بخش دیگری از صحبت هایش با خبرنگاران به برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال اشاره نمود و گفت: اگر جام ملت های آسیا در آبان برگزار گردد، دو فرصت خوب برای آماده سازی در پیش داریم؛ تورنمنت کاسپین و تورنمنت تایلند. کمیته فوتسال در حال رایزنی با آذربایجان، روسیه و قزاقستان است که تورنمنت کاسپین در ایران برگزار گردد. برای تورنمنت تایلند هم اسپانیا موافقتش را اعلام نموده است. باتوجه به کم بودن رویدادهای فوتسالی، بعید است اسپانیا به تایلند نیاید. همچنین لیتوانی میزبان جام دنیای فوتسال هم با وساطت و مذاکره ایران، موافقتش را برای حضور در تایلند اعلام نموده است.

شمس در خاتمه با اشاره به قرارداد سنگین مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون و احتمال بازنده شدن ایران در پرونده شکایت به فیفا، گفت: اگر ایران در فیفا محکوم گردد نزدیک به 300 میلیارد تومان بدهی خواهیم داشت. آیا رئیس جدید فدراسیون می تواند این رقم را پرداخت کند؟ باید با هرکسی که مقصر این نوع قراردادها است برخورد گردد تا دفعه بعد جرأت تکرار این اتفاقات را نداشته باشد. این در حالی است که هنوز پاداش ملی پوشان فوتسال و یا حقوق کادر فنی تیم ملی فوتسال کامل پرداخت نشده است. اگر یک هزارم این مبالغ را به فوتسال بدهند، دنبال قهرمانی دنیا خواهیم بود نه صعود به جام دنیای!

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4821

به "فینال لیگ فوتسال جنگ تمام عیار است، دنبال میزبانی کاسپین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ فوتسال جنگ تمام عیار است، دنبال میزبانی کاسپین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید