قارداشی: کرونا معادلات المپیکی تنیس روی میز را به هم زد

به گزارش اکسپرس بلاگ، مهرداد علی قارداشی در تبادل نظر با خبرنگاران با یادآوری اینکه بعد از لغو برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا، فدراسیون دنیای هفته گذشته برگزاری خودِ این رقابت ها در زمان مقرر (3 تا 9 فروردین ماه) را هم لغو کرد، گفت: قرار نیست در مسابقات دنیای تنیس روی میز سهمیه ای برای المپیک توزیع گردد اما نتایج و امتیازات این رقابت ها روی رنکینگ دنیای بازیکنان تأثیر مستقیم دارد و از این حیث حضور در مسابقات برای بازیکنان و کشورهایی که امیدوار به کسب سهمیه از رنکینگ هستند، اهمیت زیادی دارد.

قارداشی: کرونا معادلات المپیکی تنیس روی میز را به هم زد

وی توضیح داد: یکی از کشورهای امیدوار به کسب سهمیه به وسیله رنکینگ دنیای ITTF، ایران است آن هم به واسطه موقعیتی که نوشاد عالمیان در این رنکینگ دارد. خیلی امیدوار بودیم که از حضور در مسابقات قهرمانی دنیا، نوشاد بتواند خود را به کسب سهمیه نزدیک تر کند اما کرونا و لغو این رقابت ها به خاطر این ویروس، معادلات مان را به هم زد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید نمود: فقط امیدواریم مسابقات قهرمانی دنیا در تاریخ جدیدی که فدراسیون دنیای مشخص نموده، برگزار گردد. ITTF در اطلاعیه ای که برای لغو مسابقات در زمان مقرر داشته، اینگونه اعلام نموده که مسابقات اول تا هشتم تیرماه به تعویق افتاده است یعنی قبل از المپیک؛ برای ما و قاعدتاً خیلی کشورهای دیگر مهم است که مسابقات دنیای 2020 پیش از المپیک برگزار گردد تا بتوانیم از نتایج آن برای بهبود موقعیت در رنکینگ دنیای و کسب سهمیه از این طریق استفاده کنیم. خوش بین هستم که رقابت ها در این زمان جدید برگزار گردد.

قارداشی در ادامه در خصوص برنامه ها و اردوهای تیم ملی تنیس روی میز به یک نکته اشاره نمود و اینکه با توجه به لغو مسابقات قهرمانی دنیا در زمان مقرر اولیه و همچنین شیوع ویروس کرونا فعلاً هیچ برنامه تمرینی و اردویی برای ملی پوشان نخواهیم داشت. وی اعلام نمود: ما مسئولان نگران شرایط سلامت ورزشکاران مان هستیم. این نگرانی در میان والدین آنها هم خیلی زیاد وجود دارد. به همین دلیل تا اطلاع ثانوی هیچ برنامه و اردویی برای تیم ملی نخواهیم داشت به خصوص که اعزامی هم در پیش نیست. مسابقات دنیای که لغو شده و حضور در دو اوپن دنیای قطر و عمان را هم خودمان منتفی کردیم.

وی دلیل تصمیم گیری برای لغو اعزام ملی پوشان به قطر و لبنان را یادآور شد و گفت: روز گذشته ایمیلی از برگزارنمایندگان مسابقات این دو کشور داشتیم. اینگونه اعلام نموده بودند که به خاطر شیوع ویروس کرونا در ایران، بازیکنان مان که قصد شرکت در مسابقات شان را دارند باید 14 روز در قرنطینه باشند. این برای ما امکان پذیر نیست به همین دلیل در کل اعزام را منتفی کردیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید نمود: البته که ملی پوشان به صورت انفرادی پیگیر تمرینات شان هستند. نوشاد و نیما عالمیان از فرانسه بازگشته و در بابل تمرین می نمایند. بازیکنی مانند امیرحسین هدایی در تهران پیگیر تمریناتش است. با ندا شهسواری هم در تماس بودم، او هم تمریناتش را دنبال می نماید. در کل با تک تک ملی پوشان در ارتباط هستیم تا از شرایط تمرینی آنها غافل نباشیم.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1085

به "قارداشی: کرونا معادلات المپیکی تنیس روی میز را به هم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قارداشی: کرونا معادلات المپیکی تنیس روی میز را به هم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید