ماه ژوئن تکلیف آمریکایی ها معین می گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، ایسنا نوشت: عراق و آمریکا ژوئن آینده در مذاکراتی مساله خروج نیروهای آمریکایی را آنالیز نموده و جدول زمانی را برای این کار معین خواهند کرد.

ماه ژوئن تکلیف آمریکایی ها معین می گردد

عبدالکریم خلف، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در گفت وگو با روزنامه الصباح چاپ این کشور اظهار کرد: تصمیم برای انجام مذاکرات با استناد به تصمیمات مجلس برای خروج نیروهای آمریکایی و با توافق دو طرف عراقی و آمریکایی گرفته شد و روابط امنیتی دو کشور در چارچوب تمرین ها و تبادل تجربیات حتی با خروج نیروها ادامه خواهند یافت.

خلف در ادامه گفت: دولت عراق پیامی از طرف آمریکا دریافت کرد که مثبت بوده و شامل آنالیز تمامی اشکال روابط استراتژیک میان دو طرف به شکل کامل بود و عراق به صورت جدی و کاملی خروج نیروهای بیگانه را آنالیز خواهد نمود.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اضافه کرد: آمریکا با توافق با دولت عراق برای نشان دادن حسن نیت خود تا حد زیادی از نیروهای خود کاست.

وی در ادامه گفت: در این مذاکرات تمامی اشکال ارتباط میان دو کشور در زمینه های مالی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی در چارچوب توافقنامه استراتژیک امضا شده میان دو کشور آنالیز خواهند شد.

این سخنگوی نظامی عراق ادامه داد: عراق به دنبال روابطی عادی و محبت آمیز با آمریکا است.

310 310

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3163

به "ماه ژوئن تکلیف آمریکایی ها معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه ژوئن تکلیف آمریکایی ها معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید