مایکروسافت سرفیس Duo 2 با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، گوشی هوشمند مایکروسافت سرفیس Duo 2 به تازگی با پردازنده اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت حافظه رم در گیک بنچ دیده شد.

مایکروسافت سرفیس Duo 2 با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

مایکروسافت سال گذشته از گوشی سرفیس Duo رونمایی کرد. محصولی که قرار بود یک گوشی تاشو خطاب گردد اما مایکروسافت در واقع دو نمایشگر را از طریق یک لولا به هم متصل کرد تا محصول نهایی اصلا شباهتی به نماینده های تاشوی سامسونگ نداشته باشد که نمایشگر آن ها خود قابلیت تاشوندگی دارند. بعلاوه حواشی نمایشگر سرفیس سال گذشته آنقدر زیاد بود که گویا یک گوشی قدیمی با قابلیت های مدرن را در دست گرفته اید.

علاوه بر این ها، مایکروسافت نماینده تاشوی خود را در سالی راهی بازار کرد که پردازنده های قدرتمندی نظیر اسنپدراگون 865 برای گوشی های اندرویدی در دسترس بود. اما شرکت ردموندی ترجیح داد از پردازنده قدیمی اسنپدراگون 855 به اسم قلب تپنده این محصول استفاده کند. اینطور شد که سرفیس Duo ارزش خرید خود را از دست داد و پیروز نشد نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب کند.

اما اینطور که به نظر می رسد، شرکت آمریکایی میخواهد نسخه تازهی از این گوشی را تحت اسم سرفیس Duo 2 رونمایی و راهی بازار کند. این اتفاق به احتمال زیاد اواخر سال جاری باید رخ دهد منتها از این بابت مطمئن نیستیم چون فعلا اطلاعات مان در رابطه با نماینده مورد انتظار مایکروسافت محدود است.

پیش تر شنیده بودیم این گوشی قرار است روی پنل پشتی خود به سه دوربین مجهز گردد که این سه دوربین روی ماژولی نسبتا عظیم که بیرون زدگی قابل توجهی از بدنه هم دارد قرار می گیرند. گفته می گردد این دوربین ها شامل یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو و فوق عریض با میزان نامشخص می شوند. با این حال از این بابت هنوز اطمینان کامل نداریم. از آن موقع تا به امروز خبر زیادی پیرامون سرفیس Duo 2 منتشر نشد تا اینکه امروز شاهد حضور آن در بنچمارک گیک بنچ بودیم. بدین ترتیب می توانیم از بابت قدرت سخت افزاری نماینده مورد انتظار مایکروسافت هم باخبر شویم.

همانطور که مشاهده می کنید، امتیازات کسب شده از طریق این گوشی در بنچمارک گیک بنچ مشابه امتیازاتی است که گوشی های پرچم دار مجهز به اسنپدراگون 888 کسب نموده اند. بنابراین می توانیم از این بابت که قلب تپنده سرفیس تازه اسنپدراگون 888 خواهد بود مطمئن باشیم. امتیازاتی که این گوشی پیروز شد در بخش تک و چند هسته ای کسب کند به ترتیب 1091 و 3517 بود که بسیار عالی است. برای مقایسه باید به گلکسی زد فولد 3 نگاهی داشته باشیم که با پردازنده مشابه توانست در همین بنچمارک در بخش تک و چند هسته ای به ترتیب به امتیازات 979 و 3441 بسنده کند.

مایکروسافت سرفیس Duo 2 در این تست گیک بنچ از 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و به اندروید 11 مجهز شده است. نمی دانیم آیا شرکت ردموندی مدل دیگری از این گوشی را با حافظه رم دیگر در نظر گرفته است یا خیر اما این ترکیب سخت افزاری آنقدری خوب هست که بتوانیم به سرفیس تازه در بخش سخت افزار امیدوار باشیم.

به گزارش وب سایت Windows Central، یکی از معتبرترین پایگاه های خبری پیرامون محصولات مایکروسافت، به نظر می رسد سرفیس بعدی از خیلی جهات به نسبت نسل ابتدایی خود بهتر باشد. از جمله این تغییرات مثبت می توان به باتری عظیم تر، دوربین های قدرتمندتر و نمایشگر عظیم تر اشاره نمود. از جمله قابلیت هایی هم که انتظار داریم در این گوشی ببینیم شامل NFC، رفرش ریت بیشتر، قابلیت روشن شدن گوشی با بلند کردن آن و مواردی از این دست می گردد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که مایکروسافت سال گذشته در ماه آگوست از سرفیس Duo رونمایی کرد. اکنون 28 آگوست است و این یعنی اصلا نباید انتظار داشته باشیم مجددا در این ماه رونمایی از نسخه دوم این گوشی اتفاق بیفتد. ظاهرا سرفیس Duo 2 باید اواخر سال جاری رونمایی گردد. بدین ترتیب باید انتظار داشته باشیم اواسط پاییز، خبرهای بیشتری نظیر قیمت، تاریخ دقیق عرضه و رونمایی، طراحی و … در رابطه با آن بدستمان برسد.

منبع: GSMArena

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16382

به "مایکروسافت سرفیس Duo 2 با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت سرفیس Duo 2 با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید