ما دعوت کردیم، شرطی هم نگذاشتیم، خودشان نمی خواهند کار نمایند ... ، سرنوشت ادامه سریال مرکز

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس مرکز سیمافیلم سریال مرکز را به خاطر این که خارج از تهران ساخته شده الگوی سریال سازی تلویزیون دانست و گفت: پرونده سریال مرکز از نظر ما بسته نشده است. با سیروس مقدم برای این پروژه و پروژه های دیگر صحبت نموده ایم. ما الان ساخت سریال های مربوط به اقوام مختلف را داریم سفارش می دهیم. چرا پایت

ما دعوت کردیم، شرطی هم نگذاشتیم، خودشان نمی خواهند کار نمایند ... ، سرنوشت ادامه سریال مرکز

به گزارش خبرنگاران، مهدی نقویان، دی ماه سال گذشته به سمت ریاست مرکز سیما فیلم منصوب شد. با توجه به تقاضاهایی که درباره ساخت ادامه سریال مرکز وجود دارد، به سراغ این مدیر رفتیم و از او درباره دلیل توقف این سریال پرسیدیم. مشروح این مصاحبه در ادامه آمده است.

از طرف صداوسیما گفته شد که عوامل سریال با هم اختلاف دارند. اما خودشان گفتند ما با هم اختلافی نداریم. مرام تلویزیون نیست که از پشت پرده ها بگوید. آیا چیزی ارائه شده که تلویزیون رد کند؟

چیزی ارائه نشده. ولی تلویزیون هم عوامل سریال را رسما دعوت به کار ننموده است.

شما از کجا می دانید که دعوت نکردیم؟ با سیروس مقدم برای این پروژه و پروژه های دیگر صحبت و مذاکره نموده ایم. ما ساخت سریال های مربوط به اقوام مختلف را داریم سفارش می دهیم. چرا مرکز را ادامه ندهیم؟

شما برای عوامل سریال شرطی نگذاشتید که اگر بیایند باید یک سری مسائل را رعایت نمایند؟

نه. هیچ شرطی نگذاشتیم. پرونده مرکز از نظر ما بسته نشده است. سریال هایی مثل مرکز و نون خ را که خارج از تهران ساخته می گردد به عنوان الگو داریم در همه جوانب توصیه می کنیم. داریم سفارش می دهیم که با اقوام مختلف سریال ساخته گردد. این موضوع جزو سیاست های ماست. چرا مرکز را ادامه ندهیم؟

آنتن تلویزیون با کمبود آثار طنز روبرو است. سیما فیلم برای افزایش تعداد سریال های طنز و کمدی چه نموده است؟

باید فراوری سریال طنز ما بیشتر گردد. تعداد پنج سریال طنز دارد فراوری می گردد. ما با تهیه نماینده ها و نویسنده های مختلف تماس می گیریم که اگر کاری آماده دارند ارجاع بدهند تا خارج از روال طبیعی تلویزیون با سرعت بیشتری در خدمت شان باشیم. به گروه هایی که طنز کار می نمایند، رجوع کردیم. اگر توافق کنیم حد فراوری طنزمان بیشتر می گردد.

سریال های طنزی مثل آزادی مشروط از آنتن پخش شدند که کیفیت شان راضی نماینده نبود. برای افزایش کیفیت سریال های این ژانر چه برنامه ای دارید؟

ساخت این سریالی که نام بردید در دوره من نبوده است. به هر حال ما کار بی کیفیت را باید جواب بدهیم. کل ظرفیت ایران چهار پنج گروه طنز است. در پلتفرم های شبکه نمایش خانگی هم برندترین آدم کاری ساخت که بعد از چند قسمت جمعش کردند. کار طنز بعضا می گیرد و بعضا نمی گیرد.

چرا با آدم های شناخته شده ای که قبلا در حوزه طنز فعال بودند و الان در تلویزیون نیستند، همکاری نمی کنید؟

هیچ دری بسته نیست. این شعار نیست. همکاری یک محدودیت هایی دارد. هر کدام از این آدم ها یک مساله ای دارند. این طوری نیست که تلویزیون با آنها کار نکند. آنها نمی خواهند کار نمایند. طرف می گوید من سه سال با فلان جا قرارداد دارم. وقتی سه سال تحت سیطره یک کمپانی است چطور باید با او کار کنیم؟ یک نفر از ایران رفته و اصلا نیست. می گویند چرا با او کار نمی کنید.

فصل اول مرکز در نوروز 1390 از شبکه 1 سیما و مرکز 6 در نوروز سال 1399 پخش شد. با این که فراوری این سریال در طول یک دهه ادامه داشت، اما مرکز در ایستگاه ششم متوقف ماند و در سه سال گذشته آنتن تلویزیون نوروز را بدون مرکز سپری کرد.

فصل اول سریال ماجرای خانوادهٔ نقی معمولی را روایت می نماید که تصمیم می گیرند از شیرگاه به تهران کوچ نمایند؛ اما هنگام ورود به مرکز با مسائل زیادی روبرو می شوند.

بازیگر سریال مرکز درگذشت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 29229

به "ما دعوت کردیم، شرطی هم نگذاشتیم، خودشان نمی خواهند کار نمایند ... ، سرنوشت ادامه سریال مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما دعوت کردیم، شرطی هم نگذاشتیم، خودشان نمی خواهند کار نمایند ... ، سرنوشت ادامه سریال مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید