محققان فناوری پیچیده ای برای احیای انرژی های تجدیدپذیر طراحی کردند

به گزارش اکسپرس بلاگ، یک شرکت خارجی نانویی با استفاده گرافن کوشش می نماید تا فناوری های پیچیده برای احیای انرژی های تجدیدپذیر را طراحی و توسعه دهد.

محققان فناوری پیچیده ای برای احیای انرژی های تجدیدپذیر طراحی کردند

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت سنت جین کربن که یک شرکت خارجی است، اعلام نمود که دو پروژه مرتبط با گرافن را دریافت نموده است. سنت جین کربن یک شرکت فعال در حوزه مواد کربنی است که روی طراحی ادوات ذخیره انرژی سبز، فراوری انرژی سبز و بازآفرینی سبز فعالیت دارد.

این شرکت اعلام نمود که از شرکت کاتکنولوژی دو پروژه مرتبط با گرافن دریافت نموده است. اولین پروژه توسعه سیم ابررسانا است که با استفاده از فناوری پتنت شده این شرکت قرار است سیم ابررسانای دیامغناطیس فراوری گردد.

پروژه دوم توسعه سیستم گیراندازی انرژی هدر رفته است که با استفاده از پتنت US 10476333 B1 قرار است فراوری گردد.

پل اوگیلوی، مدیرعامل شرکت کاتکنولوژی می گوید: فرصتی که ما می توانیم از این فناوری پیشرفته در دنیای واقعی استفاده کنیم به ما یاری می نماید تا به جهانیان نشان دهیم که این شرکت توان فراوری بهترین ماده اولیه را برای استفاده در محصولات با فناوری بالا دارد.

وی می افزاید: شرکت ما برای سیستم انرژی های انرژی تجدیدپذیر، فناوری پیچیده ای را طراحی و توسعه داده است. کار با سنت جین کربن بسیار لذت بخش است چرا که این شرکت می تواند مواد لازم را برای ساختن محصولات موردنظر ما تامین کند. ما طی سال ها آموخته ایم که باید با شرکت هایی که مشتاقانه و متعهدانه به سوی موج جدید فناوری های فراوری و ذخیره سازی انرژی حرکت می نمایند، همکاری کنیم.

هر دو پروژه به موقع در حال اجرا هستند و انتظار می رود که در نیمه اول امسال میلادی به اتمام برسند. این پروژه ها توانایی شرکت سنت جین کربن را در تامین مواد خام اولیه برای استفاده در محصولات حوزه فراوری و ذخیره سازی انرژی به اثبات می رساند تا در نهایت محصولاتی برای استفاده در خودروها، منازل و ادوات قابل حمل فراوری گردد.

شرکت سنت جین کربن، یکی از شرکت های فعال در حوزه انرژی سبز و ذخیره سازی سبز انرژی بوده که به دنبال استفاده از مواد کربنی در این فناوری است. این شرکت پروژه های مختلفی در حوزه نقاط کربنی، با هدف استفاده از آن ها در فراوری انرژی به وسیله پیل های خورشیدی انجام داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 291

به "محققان فناوری پیچیده ای برای احیای انرژی های تجدیدپذیر طراحی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان فناوری پیچیده ای برای احیای انرژی های تجدیدپذیر طراحی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید