مسجدی: صحبتی درباره تعویق لیگ برتر فوتبال نشده است، علی نژاد درباره فوتسال، نامه ای به وزارت بهداشت نوشت

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت که تا به امروز صحبتی مبنی بر تعویق هفته دوم لیگ برتر فوتبال انجام نشده است.

مسجدی: صحبتی درباره تعویق لیگ برتر فوتبال نشده است، علی نژاد درباره فوتسال، نامه ای به وزارت بهداشت نوشت

به گزارش خبرنگاران، محمداسد مسجدی درباره شرایط کرونا در کشور و شرایط برگزاری مسابقات گفت: متأسفانه شرایط کرونا از اوج هم بالاتر رفته است. ما از همه فدراسیون ها خواستیم هیچ رویدادی را بدون کسب استعلام از ما برگزار ننمایند و همه دوستان هم با ما همکاری کردند. ممکن است گاهی نشست هایی برگزار گردیده باشد که ارتباط ورزشی با ما ندارد. گفتیم تجمعی ایجاد نگردد که همکاری فدراسیون ها خوب بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه بعضی رؤسای فدراسیون ها تأکید دارند رویدادهای غیرضروری را برگزار ننمایند، توضیح داد: بعضی موارد برنامه ریزی شده بود که با همکاری و پروتکل های سختگیرانه وزارت بهداشت و درمان، این رویدادها برگزار گردید. مثلاً اردوی تیم ملی بسکتبال برای اعزام به قطر یا انتخابی تیم ملی کشتی برنامه ریزی شده بود و برگزار گردید.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه بعضی لیگ ها قرار بود به صورت متمرکز انجام گردد که دور رفت آنها برگزار گردیده و دور برگشت شان مانده است، اعلام کرد: به فدراسیون ها گفتیم برای برگزاری دور برگشت مسابقات هم از ما استعلام بگیرند. چون رویدادهای ورزشی بسیاری از فدراسیون ها حداقل تا ماه آینده که شرایط کشور اینگونه است، توصیه نمی گردد.

مسجدی در پاسخ به این پرسش که آیا مسابقات لیگ برتر فوتبال به تعویق می افتد یا خیر، بیان نمود: خیر. مسابقاتی چون فوتبال که برگزاری آن از قبل برنامه ریزی شده، قرار است بر اساس همان پروتکل ها و به همان شکل برگزار گردد. تا الان هیچ صحبتی مبنی بر تعویق لیگ برتر فوتبال نبوده و قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. قرار بوده این مسابقات بر اساس پروتکل های ما و با نظارت ما برگزار گردد.

وی درباره ابهام در برگزاری مسابقات فوتسال گفت: استعلامی از وزارت بهداشت گرفتیم که چند روز پیش پاسخ آن صادر شد. وزارت بهداشت، اجازه برگزاری اردوها و رویدادهای ملی را داده بود و گفتیم وقتی مسابقات فوتبال، هندبال و بسیاری از رشته های داخل سالن برگزار می گردد، دلیلی ندارد رقابت های فوتسال برگزار نگردد. نامه ای از طرف دکتر علی نژاد هم به رئیسی معاون وزیر بهداشت برای پاسخ درباره لیگ برتر فوتسال آماده نموده ایم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی که با برنامه تهران ورزشی گفت وگو می کرد، گفت: پروتکل های فوتسال تأیید شده است، اما در نامه قبلی اجازه برگزاری بازی ها را نداده بودند. موضوع را پیگیری کردیم و دلیل آوردیم. قرار شد مجدداً مکاتبه کنیم و جواب بگیریم. من با قهرمان ملی کشور یعنی وحید شمسایی در تماس هستم و فهمیدم بازیکنان فوتسال تمرین زده شده اند.

بازیکنان همواره تمرین می نمایند، اما دریغ از برگزاری یک مسابقه.، مسجدی ضمن بیان این جمله گفت: اگر قرار بود لیگ برتر برگزار نگردد، دلیل نداشت این همه تمرین انجام گردد و من وظیفه دارم مشکل آنها را حل کنم. هر روز یا یک روز در میان پیگیر کارهای فوتسال هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صدور مجوز لیگ های مختلف، فدراسیون پزشکی ورزشی را پشیمان ننموده است، توضیح داد: موارد پراکنده ای داشتیم که هر بار کسی می گوید چندین نمونه مثبت مشاهده شده است، اما مستندات آن را پیدا نکردم. به واسطه فدراسیون پزشکی ورزشی، همکاری بی نظیری میان وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت اجرا شده که مورد استقبال دو طرف بوده و کسی شومن بازی درنیاورده است.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه اضافه کرد: اگر رسانه ها با ما تماس نمی گرفتند، به دنبال این نبودیم که بگوییم فلان کار را نموده ایم. ما از ابتدا بازگشایی رشته های ورزشی تعطیل را شروع کردیم و ناظران و افسران کنترل سلامت کوشش کردند. فدراسیون ها هم همکاری خود را نشان دادند و برآورد کار، موفقیت آمیز بوده است.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9628

به "مسجدی: صحبتی درباره تعویق لیگ برتر فوتبال نشده است، علی نژاد درباره فوتسال، نامه ای به وزارت بهداشت نوشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسجدی: صحبتی درباره تعویق لیگ برتر فوتبال نشده است، علی نژاد درباره فوتسال، نامه ای به وزارت بهداشت نوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید