مهدی عبدی و بدشانسی مقابل سایپا، اما آینده روشن است

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مهدی عبدی در 25 دقیقه ابتدایی بازی دو موقعیت تک به تک را از دست داد

مهدی عبدی و بدشانسی مقابل سایپا، اما آینده روشن است

به گزارش خبرنگاران، مهدی عبدی دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد. پرسپولیس در 25 دقیقه ابتدایی بازی با سایپا اگرچه هنوز به هارمونی خوبی دست پیدا نکرد و نظم تیمی لازم را هنوز به دست نیاورده بود اما چند فرصت خوب گلزنی داشت. مهدی عبدی در دقایق 8 و 22 دو موقعیت عالی برای گلزنی داشت که نتوانست از این فرصت ها استفاده کند.

عبدی در دقیقه 8 روی پاس عمقی و فوق العاده محمدحسین کنعانی زادگان، صاحب موقعیت بسیار خوبی شد اما تعلل او کافی بود تا ضربه نهایی اش با واکنش خوب اکبر منادی روبرو گردد. دومین موقعیت عبدی نیز در دقیقه 22 رقم خورد. جایی که وحید امیری پاس عرضی خوبی را برای مهدی عبدی فراهم کرد اما ضربه کم جان او باز هم توسط دروازه بان جوان سایپا مهار شد.

اگرچه فصل قبل با حضور علیپور و خرید اشتباه سه مهاجم خارجی، فرصت چندان زیادی برای اثبات پیدا نکرد اما علیپور رفت و قرار بود عیسی آل کثیر همه کاره خط حمله این فصل قرمزها باشد؛ اما بعد از درخشش خیره کننده او در دوحه ناگهان آن محرومیت عجیب همچو بلا نازل شد. با این وجود باز هم نوبت به دانش آموز رسید که بگوید به من اعتماد کنید، ضرر نخواهید کرد. او همان کسی بود که با تک گل سرنوشت سازش مقدمات حضور در فینال آسیا را مقابل النصر مهیا ساخت. اگرچه یحیی به شدت به دنبال تقویت خط حمله است اما باید پذیرفت تا 12 فروردین 1400 تنها مهره قابل اتکای او در خط حمله، همین مهدی عبدی جوان است.

او اگر کمی، تنها فقط کمی خوش شانس بود می توانست در بازی اول لیگ بیستم مقابل سایپا ماشین گلزنی اش را روشن کند. سه موقعیت روی سه جاگیری عالی به دست آورد که دو تایش را منادی، ستاره سایپا گرفت و سومی با بدشانسی به تیر دروازه خورد. پرسپولیس در گام اول تن به تساوی داد اما نمایش خوب و قابل تحسین عبدی بدون شک دل طرفداران این تیم را قرص نموده است. پیش از این با محرومیت طارمی، برانکو مجبورشد به علی علیپور میدان دهد که این بازیکن به خوبی قدر آن شانس را دانست و مرد شماره یک قرمزها در خط حمله شد و حالا دست تقدیر دقیقا چنین وضعیتی را پیش روی عبدی قرار داده است.

کدام مهاجم لیگ یک یا آزاد در دسترس پرسپولیس است که بتواند کیفیت عبدی را ارائه دهد؟ اگر اگر یحیی همان اعتماد تحسین برانگیز برانکو روی علیپو را این بار به روی عبدی تکرار کند، بدون شک شاهد تولد یک گلزن مادرزاد در فوتبال کشورمان خواهیم بود. فقط ضروری است یحیی قدر جواهر تراش نخورده اش را کمی بیشتر بداند و عوض 60 دقیقه، چند بازی به صورت کامل به او میدان بدهد، آن وقت مزد این اعتماد را خیلی زود می گیرد.

عبدی پیش از این متفاوت بودنش را ثابت نموده و حالا این کادرفنی است که با حمایت قاطع، با بالا بردن اعتماد به نفس، از او همانی را بسازد که همه انتظارش را می کشند. حق پرسپولیس است دنبال مهاجم باشد اما آنچه خود در خانه دارد بسیار با کیفیت تر از همه آن چیزهایی است که از بیگانه طلب می نماید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9363

به "مهدی عبدی و بدشانسی مقابل سایپا، اما آینده روشن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی عبدی و بدشانسی مقابل سایپا، اما آینده روشن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید