مورینیو خواهان حضور بیل در تاتنهام است

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام خواهان اضافه شدن بال ولزی رئال مادرید به ترکیب تیم تحت هدایتش است.

مورینیو خواهان حضور بیل در تاتنهام است

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آنلاین ال اسپانول اسپانیا با انتشار گزارشی مدعی شد گرث بیل ممکن است در این تابستان اقدام به ترک رئال مادرید کند، چون ژوزه مورینیو به دنبال اضافه کردن او به ترکیب تیم تحت هدایتش یعنی تاتنهام است. این سرمربی پرتغالی زمانی که هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت، نسبت به جذب بال ولزی کهکشانی ها علاقه مند بود.

گرث بیل بارها اشاره کرده که قصد دارد تا پایان قراردادش در رئال مادرید بماند، این در حالی است که مدیران باشگاه تاتنهام خواهان بازگرداندن او به جمع اسپرز هستند و در سوی دیگر مدیران باشگاه رئال مادرید هم قصد دارند در این اوضاع اقتصادی نشأت گرفته از شیوع ویروس کرونا از شر پرداخت دستمزد 600 هزار یورو در هفته به بیل 30 ساله خلاص شوند.

بیل که در سال 2013 با قراردادی شش ساله به ارزش 100 میلیون یورو (85.3 میلیون پوند) از تاتنهام به جمع سفیدپوشان مادریدی پیوست، عملکردش در این تیم پر فراز و نشیب بوده است، هرچند نباید نقش مصدومیت های پی در پی او را هم در این بین نادیده گرفت.

او فصل اخیر هم نقش پررنگی در تیم تحت هدایت زین الدین زیدان نداشت و تنها در 20 بازی از رقابت های مختلف برای رئالی ها به میدان رفت و آمار سه گل زده و دو پاس گل را از خود برجای گذاشت.

گرث بیل تا به امروز در 251 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و 105 گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده است.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8109

به "مورینیو خواهان حضور بیل در تاتنهام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو خواهان حضور بیل در تاتنهام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید