نمایشگاه یک جریان زنده و ویترین اقتصاد استان زنجان است

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی زنجان (کاسپین) با بیان اینکه نمایشگاه یک جریان زنده و ویترین اقتصاد استان است، گفت: خوشبختانه از لحاظ تجهیزات و امکانات نسبت به هفت استان همسایه پیشگام هستیم.

نمایشگاه یک جریان زنده و ویترین اقتصاد استان زنجان است

سیدرضا قندیلی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی، کشاورزی و مبلمان در دو ماه گذشته، اظهار کرد: زنجان زیستگاه حوزه صنعت و معدن و نمایشگاه کاسپین چراغ استان است.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ها با نگاه تخصصی نه به هدف خرده فروشی، سبب کسب و کار پویا، رونق مالی، رقابت سالم و توسعه صادرات غیرنفتی می گردد، به همین دلیل پیش بینی ما این است که در سال آینده 50 تا 60 نمایشگاه تخصصی برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کاسپین، ادامه داد: مسئله حمایت از شرکت های دانش بنیان بسیار حائز اهمیت بوده، به همین دلیل علاوه بر تخفیف 50 درصدی برای شرکت های دانش بنیان استارت آپی، اطلاعات کاملی از فعالیت، اهداف، خواسته ها جهت بازاریابی و قراردادهای بین غرفه ای فراهم است.

وی با اشاره به پتانسیل های استان زنجان، گفت: هدف ما ایجاد توسعه و اشتغال پایدار در سطح استان بوده، به همین دلیل نمایشگاه مهم ترین محل برای نمایش این توانمندی است.

قندیلی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های تخصصی 90 درصد سودآوری برای استان از نظر جذب جهانگرد، سرمایه گذار و ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم دارد، اضافه کرد: بازدیدکنندگان این رویدادها مردم عام و خاص؛ یعنی دانشجویان، ایده پردازان، متخصصان، کارآفرینان، سرمایه گذاران و حوزه های خدمات دهنده و گیرنده است و همین موضوع سبب افزایش انگیزه، نشاط فردی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 19093

به "نمایشگاه یک جریان زنده و ویترین اقتصاد استان زنجان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه یک جریان زنده و ویترین اقتصاد استان زنجان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید