نیازهای المپیکی ها آنالیز شد، مخالفت IOC با برگزاری انتخابات

به گزارش اکسپرس بلاگ، هادی ساعی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: بعد از طولانی شدن تعطیلی اردوهای تیم ملی و صادر نشدن مجوز تمرینات از سوی ستاد کرونا، جلسه ای صبح امروز با حضور سرمربی تیم ملی و دو نماینده المپیکی کشورمان در دفتر رئیس فدراسیون برگزار گردید و از نزدیک برنامه های آینده مورد آنالیز نهاده شد.

نیازهای المپیکی ها آنالیز شد، مخالفت IOC با برگزاری انتخابات

وی اضافه کرد: آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی از شرایط موجود گلایه داشته و مسائلی را مطرح کردند که پس از شنیدن سخنان رئیس فدراسیون و تشریح شرایط فعلی ورزش ایران و دنیا، در نهایت خواسته های آنها مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد در جهت برطرف مسائل اقدام شود.

رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری انتخابات این کمیسیون هم گفت: کمیته ملی المپیک در نظر داشت که چنین اقدامی انجام دهد. برای این موضوع نیز مکاتبه ای با IOC اجرا شده بود. کمیته بین المللی المپیک با این انتخابات مخالفت کرد و در پاسخ نامه فوق عنوان داشت که اعضای کمیته برای چهار سال انتخاب شده و در صورت استعفا یا انصراف، می بایست از اعضای علی البدل جایگزین شوند که ما همان زمان چنین کاری انجام دادند.

وی اضافه کرد: ما پیگیر موضوع فوق بودیم که اعلام شد، هنوز IOC پاسخ نداده، ولی من نامه از دریافت نموده و در جلسه هیأت اجرایی موضوع را مطرح و مسئله حل شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5186

به "نیازهای المپیکی ها آنالیز شد، مخالفت IOC با برگزاری انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازهای المپیکی ها آنالیز شد، مخالفت IOC با برگزاری انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید