هدف قهرمانی و حضور ملی پوشان در المپیک است، به تیم ملی نقد دارم

به گزارش اکسپرس بلاگ، کاظم نیک سرشت در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به فرایند موفقیت این تیم در هفته های اخیر گفت: ما برای آماده سازی اعضای تیم در راستا سخت رقابت با تیم های مدعی برنامه های کاربردی و مدونی رو طراحی کردیم که از آن جمله می توان به محل تمرین مناسب با بهره مندی از کلیه تجهیزات و امکانات، محل اسکان، برپایی ارودی شبانه روزی، پزشک متخصص، تغذیه مناسب و.. اشاره نمود.

هدف قهرمانی و حضور ملی پوشان در المپیک است، به تیم ملی نقد دارم

وی ادامه داد: کادر مدیریت و فنی بسیار فهیم و با کیفیتی راهنمایی تیم را برعهده دارند. از مربیان جوان، با آتیه و با تجربه ای بهره می بریم و هدف گذاری ما نیز رسیدن به نتایج مطلوب در طول فصل است.به همین دلیل تا خاتمه هفته ششم با شش پیروزی و کسب 18 امتیاز وبا اختلاف 3 امتیاز نسبت به تیم های دوم و سوم در صدر جدول قرار داریم. هر چند متقدم راه سختی را تحقق اهداف از پیش طراحی شده در پیش داریم.

نیک سرشت اضافه کرد: میانگین سنی تیم ما 19/31 می باشد. در هفته پنجم و ششم توانستیم دو پیروزی خوب را برابر تیم های محترم کن و کین کسب کنیم. میانگین سنی تیم کن که جلوی تیم فتح البرز نهاده شد، 17/5 سال بوده که نسبت به تیم فتح البرز تیم جوانتری است. البته ناگفته نماند که مومن زاده به دلیل سروزن نرسیدن نتوانست در لیست نهایی کن قرابر بگیرد و کیمیا علیزاده را هم و بدلیل آسیب دیده گی نداشتند. در کل تیم با تمام توان در مقابل ما صف آرایی کردند. البته فتح هم دنیا محمدی را بدلیل مسائل شخصی همراه نداشت، کیمیا همتی با زانوی آسیب دیده مبارزه کرد. همتی در تمرین دو روز قبل از مسابقه آسیب دید، ولی خودش خواست مبارزه کند که جا دارد

بابت غیرتی که بخرج داده تشکر کنم.

وی ادامه داد: در جلساتی که با اعضای تیم داریم، به همه اعضای تیم اعلام نموده ایم که از امکانات و شرایط موجود به خوبی بهره برده و از این فرصت در کنار کوشش برای کسب پیروزیت در لیگ، خود را برای حضوری پیروز و قدرتمند در تیم ملی آماده نمایند. اگر همین شرایط بدرستی پیگیری شود قطعا این باشگاه می تواند در 5 وزن تیم ملی نفرات اصلی را تامین کند. به اعضای تیم گفته ایم که نگاهها باید المپیکی باشد و تمام اعضا می بایست یک پله نسبت به دیگر رقبای خود بالاتر قرار بگیرند و این یک پله رجحان می تواند شماهارا در برابر تمام موانع، بحران ها و حواشی پیش رو، بیمه نماید و با قدرت مضاعف در میادین بین المللی حاضر و کسب افتخار نمایید. البته باید عنوان کنم که در هفته هفتم و هشتم دو ملاقات برابر تیم های محترم هیات تکواندو هفتگل و اسپریچو خواهیم داشت.

مدیر اجرایی تیم فتح البرز در ادامه به نتایج تیم ملی در مسکو هم اشاره نمود و گفت: جا داره تبریک بگویم به کادر فنی فریبرز عسکری، علی محمد بسحاق، وحید عبدالهی و همچنین تمام ملی پوشان بخصوص آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی که پیروز شدند در بدترین شرایط ممکن دوسهمیه المپیک کسب نمایند. باتوجه به اتفاق ناگواری که در اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی دنیا در منچستر انگلیس اتفاق افتاده که تیم در چند نوبت و در نهایت به صورت ناقص و در بدترین شرایط روحی و روانی به مسابقات دنیای اعزام شد، تیم ملی واقعا شرایط سخت روحی و روانی را تحمل کرد و جمع کردن آن تیم کار دشواری بود که رسیدن به این دو سهمیه یک پیروزیت محسوب می شود.

نیک سرشت ادامه داد: به صراحت اعلام می کنم اگر شرایط تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی دنیا در منچستر بدون دغدغه توسط کشور برگذار نماینده مهیا می گشت، با توجه به آنکه از نزدیک شاهد کوشش مجموعه تیم ملی بودم، ملی پوشان توانایی کسب پیروزیت و حتی رسیدن به عنوان قهرمانی را داشت. ولی متاسفانه انگلیسی ها نسبت به تیم ایران اشرافیت کاملی را داشته اند که دست روی نقاط کلیدی و استراتژیکی تیم بگذارند که نهایتا منجر به آن اتفاقات گشت، که اگر آن شرایط ایجاد نمی گشت قطعا شرایط فعلی متفاوت تر و آسانتر بوجود می آمد.

وی خاطرنشان ساخت: ما کارشناسان تکواندو از بیرون شرایط تیم ملی را دنبال می کنیم و قطعا تصور شرایط سخت و طاقت فرسا تیم در کوران فشارها و بحران ها سخت است و چندان به چشم نمی آید و باید در شرایطش قرار داشت. به هرحال مرحله به مرحله تا رسیدن به مسابقات فینال کادر فنی و اعضای تیم می بایست امتیازات از دست رفته را جمع آوری می کردند و این شرایط در بدترین حالت خود به لحاظ روانی دنبال می گشت، همه مجموعه تیم ملی با جان و دل کوشش کردند و این دو سهمیه بدست آمد.

این کارشناس تکواندو در خاتمه گفت: ملی پوشان تکواندو آمادگی فیزیکی خیلی خوبی داشت، و هر چند به این تیم در بعضی موارد نقد داریم که قطعا کادر فنی آن را شناسایی نمودند و در جهت ترمیم و برطرف آن کوشش خواهند کرد. در شرایط فعلی باید برای کسب سهمیه سوم کوشش نمود. سجاد مردانی تکواندوکاری است که اگر اراده کند هر غیرممکنی را ممکن می نماید. حق سجاد است که به المپیک رفته و دوران ورزشی خود را با یک مدال در المپیک به اتمام برساند. پس از قطعی شدن سهمیه سوم باید طوری برنامه ریزی و استراتژی تعریف شود که در آوردگاه المپیک توکیو کسب افتخار با مرغوبترین مدال حاصل شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 36

به "هدف قهرمانی و حضور ملی پوشان در المپیک است، به تیم ملی نقد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف قهرمانی و حضور ملی پوشان در المپیک است، به تیم ملی نقد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید