هشدار مایکل مور به خوش خیالی دموکرات ها و خطر تکرار پیروزی ترامپ

به گزارش اکسپرس بلاگ، مستندساز برنده اسکار به رای دهنده های دموکرات هشدار داد اگر اندکی در پشتیبانی از جو بایدن تردید نمایند، دانلد ترامپ بسان چهار سال پیش انتخابات ریاست جمهوری را می برد و یک دوره دیگر در کاخ سفید می ماند.

هشدار مایکل مور به خوش خیالی دموکرات ها و خطر تکرار پیروزی ترامپ

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، تازه ترین نظرسنجی های سراسری درباره شرایط دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه در ایالت های کلیدی و مهم نشان می دهد بایدن با فقط یک درصد از ترامپ پیش است. مایکل مور که چهار سال پیش توانسته بود پیروزی ترامپ را بر هیلاری کلینتن در انتخابات 2016 پیش بینی کند، این بار هم معتقد است اگر دموکرات ها کوتاهی نمایند، نامزد جمهوریخواه آنقدر طرفدار جدی دارد که انتخابات را با رای آنها ببرد.

مستندساز جنجالی آمریکا در ساعت های پایانی روز آدینه در صفحه فیس بوک خود نوشت: آیا خودتان را برای پیروزی ترامپ آماده نموده اید؟ آیا از نظر ذهنی آماده رودست خوردن از ترامپ شده اید؟ خیال تان راحت است که ترامپ به هیچ وجه نمی تواند برنده گردد؟ آیا همه امیدتان برای کنار زدن ترامپ همایش ملی دموکرات هاست؟ ترامپ آنقدر طرفدار مشتاق و از جان گذشته دارد که در نظرسنجی ها به حساب نمی آیند.

مور که مستندهایی در انتقاد از جورج بوش جمهوریخواه هم ساخته است، مدعی شد ایالت هایی چون میشیگان و مینه سوتا می تواند فرآیند انتخابات را به سود نامزد یک جناح عوض نمایند. او از اینکه بایدن نمی خواهد در سفرهای انتخاباتی خود به میشیگان برود انتقاد کرد و اضافه نمود: جا افتادن میشیگان به نظرتان آشنا نمی آید؟ چهار سال پیش هم خانم کلینتن در نرفتن به بعضی ایالت های معلق اشتباه کرد و رای آن ایالت ها به حساب ترامپ واریز شد.

این سینماگر پرحاشیه اضافه نمود: فقط 10 هفته دیگر باقی مانده و کسی به 60 میلیون طرفدار افراطی ترامپ توجه نمی کند. کم کردن شر ترامپ صرفا وظیفه دموکرات ها نیست. همه ما باید از شر او خلاص شویم. در 67 روز آینده باید از خواب بعضیزیم و هر کدام از ما باید مطمئن شویم که 100 نفر را برای رای دادن به بایدن متقاعد می کنیم. از همین حالا باید آغاز کنیم.

بر اساس نظرسنجی از رای دهنده های نام نویسی نموده، در ایالت مینه سوتا هر دو نامزد روی عدد 47 درصد برابرند و در ایالت میشیگان هم ترامپ فاصله خود را با بایدن به چهار درصد رسانده است. در سراسر آمریکا، بایدن 50 به 46 از رقیب جمهوریخواه خود پیش افتاده است.

مایکل مور اکتبر سال 2016 یعنی حدود یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری هشدار داده بود برنده شدن ترامپ عظیم ترین ضربه ای است که دموکرات ها در تاریخ بشر خواهند خورد؛ آن هم درست زمانی که تقریبا تمام نظرسنجی ها پیشتازی خانم کلینتن را نشان می داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7417

به "هشدار مایکل مور به خوش خیالی دموکرات ها و خطر تکرار پیروزی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مایکل مور به خوش خیالی دموکرات ها و خطر تکرار پیروزی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید