تور ارزان روسیه: واکنش خطیب زاده به اقدام جنجالی سفیر روسیه در ایران

به گزارش اکسپرس بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به تازگی بعضی از اقدامات سفارت روسیه در تهران باعث ایجاد حساسیت هایی در افکار عمومی مردم ایران و فضای مجازی شده و آیا این اقدامات و این بازخورد ها در مدت اخیر با واکنشی از سوی وزارت خارجه ایران همراه بوده یا نه، با توجه به نوع روابط ایران و روسیه توضیح داد: هر دیپلمات برجسته و سفیر پخته ای می داند که نباید اقدامی انجام دهد که احساسات مردم کشور میزبانش جریحه دار گردد و این با روابط ممتاز دو کشور همخوان نیست. طبیعی است که این مسائل از جهت جاری خود منتقل شده و باز هم منتقل می گردد.

تور ارزان روسیه: واکنش خطیب زاده به اقدام جنجالی سفیر روسیه در ایران

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی اضافه کرد: روابط ایران و روسیه یک روابط چند لایه و چند بعدی است.

به گزارش ایسنا، خطیب زاده گفت: ما شاهد همکاری های راهبردی دو کشور در زمینه های مختلف هستیم. آقای رئیس جمهور سفری به روسیه داشتند و ملاقاتی طولانی، پرمحتوا و پرنکته بین روسای جمهور دو کشور انجام گرفت. دو کشور برای توسعه روابط با یکدیگر مصمم هستند. با یکدیگر در سازمان های بین المللی هم پیمانی دارند.

ایران در موضوعات مختلف از مواضع روسیه در عرصه های بین المللی حمایت نموده، روسیه نیز از مواضع ایران در عرصه های مختلف حمایت نموده است و این هم راستایی دو کشور را در حوزه سیاست خارجی نشان می دهد. دو کشور با حفظ منافع یک رابطه ممتازی دارند و بر توسعه روابط تأکید دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 21267

به "تور ارزان روسیه: واکنش خطیب زاده به اقدام جنجالی سفیر روسیه در ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان روسیه: واکنش خطیب زاده به اقدام جنجالی سفیر روسیه در ایران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: واکنش خطیب زاده به اقدام جنجالی سفیر روسیه در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید