پشتیبانی سرویس های آنلاین Wii U و 3DS در فرودین سال آینده به سرانجام می رسد

به گزارش اکسپرس بلاگ، شرکت نینتندو (Nintendo) به تازگی اعلام نموده است که پشتیبانی سرویس های آنلاین کنسول های 3DS و Wii U را در اوایل آوریل 2024 متوقف خواهد نمود.

پشتیبانی سرویس های آنلاین Wii U و 3DS در فرودین سال آینده به سرانجام می رسد

این سرویس های آنلاین شامل تمامی قابلیت هایی که از اینترنت بهره می برند نظیر حالت کوآپ آنلاین، رتبه بندی اینترنتی و اشتراک گذاری محتوا می گردد. در حال حاضر تاریخ توقف این سرویس ها به طور دقیق تعیین نیست. در این میان نینتندو خاطرنشان نموده که خدمات آنلاین برنامه Pokemon Bank همچنان به کار خود ادامه خواهد داد، اما ممکن است در آینده این سرویس نیز انتها یابد. در ادامه بیانیه رسمی نینتندو آمده است:

البته بازیکنان همچنان می توانند از محتوای آفلاین بازی ها لذت ببرند و از طرفی برای آینده ای قابل پیش بینی، همچنان امکان دانلود داده های به روزرسانی و دانلود مجدد محتویات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی نینتندو وجود خواهد داشت. در این میان در ارتباط با نرم افزارهایی نظیر StreetPass و SpotPass، استریت پس از ارتباط لوکال (محلی) بین سیستم های خانواده Nintendo 3DS استفاده می نماید، به این معنی که حتی پس از انتها خدمات آنلاین همچنان در دسترس خواهد بود. با این حال، چون اسپات پس از ارتباطات آنلاین استفاده می نماید، ویژگی های آن دیگر در دسترس نخواهند بود.

لازم به ذکر است که نینتندو فروشگاه های الکترونیکی 3DS و Wii U را در اوایل امسال تعطیل کرد. هرچند این تنها تعطیلی امسال در صنعت بازی نبود و مایکروسافت نیز اظهار داشت که فروشگاه الکترونیکی ایکس باکس 360 در جولای 2024 بسته می گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 29825

به "پشتیبانی سرویس های آنلاین Wii U و 3DS در فرودین سال آینده به سرانجام می رسد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پشتیبانی سرویس های آنلاین Wii U و 3DS در فرودین سال آینده به سرانجام می رسد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی سرویس های آنلاین Wii U و 3DS در فرودین سال آینده به سرانجام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید