پوتین با همتای بلاروس خود به صورت تلفنی مصاحبه کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه ریاست جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس به صورت تلفنی گفت وگو کرد.

پوتین با همتای بلاروس خود به صورت تلفنی مصاحبه کرد

گفته شده دو طرف در ارتباط با بازداشت 33 شهروند روسی در بلاروس به مصاحبه پرداخته و اطمینان خاطر کسب کردند که مسائل اخیر درباره این موضوع با روحیه همکاری متقابل حل و فصل خواهد شد.

رئیس جمهور روسیه در این تماس تلفنی همچنین تأکید کرده است که مسکو به دنبال ثبات سیاسی در بلاروس و برگزاری انتخابات این کشور در فضایی آرام است.

هفته گذشته مقامات بلاروس از دستگیری 33 شهروند روس در حومه مینسک، پایتخت بلاروس خبر داده بودند. برخی رسانه های بلاروس دستگیری این افراد را به اتهام جاسوسی برای روسیه عنوان کرده بودند.

در واکنش به دستگیری این افراد، سفیر روسیه در بلاروس خاطرنشان کرده بود که افراد بازداشت شده با حوادث مربوط به اوضاع سیاسی کشور همسایه ما (بلاروس) هیچ ارتباطی ندارند و افراد دستگیر شده می بایست روز 25 جولای از مینسک به یک کشور دیگر سفر کنند و قصد نداشتند در بلاروس مدت طولانی بمانند اما دیر کرده و به پرواز نرسیدند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6648

به "پوتین با همتای بلاروس خود به صورت تلفنی مصاحبه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین با همتای بلاروس خود به صورت تلفنی مصاحبه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید