پول عامل به هم خوردن تمرکز پرسپولیسی ها در آستانه ملاقات حساس، و بازهم یک اقدام غیرحرفه ای!

به گزارش اکسپرس بلاگ، تمرکز بعضی بازیکنان پرسپولیس در آستانه بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا به هم خورده که علت این اتفاق اقدامی غیرحرفه ای بوده است.

پول عامل به هم خوردن تمرکز پرسپولیسی ها در آستانه ملاقات حساس، و بازهم یک اقدام غیرحرفه ای!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که پرسپولیس دو روز دیگر (دوشنبه) ملاقات حساسی مقابل الوحده امارات دارد و نتیجه این ملاقات تا حدود زیادی سرنوشت این تیم را برای صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا معین می نماید، مسئولان این باشگاه دست به اقدامی زدند که تمرکز بعضی از بازیکنان را به هم ریخته است. این درست که پرسپولیس باید برای فصل آینده تقویت گردد و از همین رو مسئولان باشگاه با بازیکنانی که به توافق رسیده بودند، امروز (شنبه) جلسه داشتند تا قرارداد آنها را نهایی نمایند، اما آیا این کار در زمان مناسبی صورت پذیرفت؟

حضور خلیل زاده در باشگاه پرسپولیس و امضای قرارداد با این بازیکن و همچنین بحث حضور گادوین منشا در جمع سرخپوشان، باعث شد تا بعضی بازیکنان این تیم راهی باشگاه شوند، بازیکنانی که چندی پیش به دلیل پرداخت نشدن بخشی از قراردادشان اعتصاب نموده بودند و تمرین نمی کردند. با این حال بازیکنان پس از بازی با ذوب آهن و برای آماده شدن پیش از ملاقات با الوحده امارات، رضایت دادند در تمرینات حاضر شوند. جو آرامی در اردوگاه سرخ حاکم بود، اما اقدام مسئولان باشگاه برای جذب بازیکن که یکی از اصول آن پرداخت پیش قرارداد به بازیکنان است، باعث شد بعضی بازیکنان این تیم به هم بریزند. مهدی طارمی، محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا که جزو آن دسته از بازیکنان معترض بوده و سخت به دنبال پول شان هستند، برای اعتراض راهی باشگاه پرسپولیس شدند. اعتراض به اینکه چرا پول بازیکنان فعلی پرداخت نمی گردد، اما باشگاه در حال جذب بازیکن جدید است.

در حالی که پرسپولیس باید برای ملاقات حساس مقابل الوحده تمرکز داشته باشد، عاملی به نام پول حسابی تمرکز بازیکنان را به هم زده است، بازیکنانی که پس از قهرمانی در لیگ برتر همه چیز را فراموش نموده و فقط به دنبال پول خود هستند. این درست که پول قرارداد بازیکنان، حق آنهاست و باید پرداخت گردد، اما شاید در آستانه این ملاقات حساس چنین اقدامی کمی غیر حرفه ای باشد. هرچند که رفتار غیر حرفه ای بازیکنان در راستای اقدام غیر حرفه ای باشگاه بوده که در نهایت دود این اتفاقات به چشم پرسپولیس و طرفدارانش خواهد رفت. طرفدارانی که برای بازی با الریان قطر بلیت های 25 و 35 هزار تومانی خریدند و از تیم حمایت کردند، اما این تیم نتوانست نتیجه لازم را کسب کند تا برای هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا کارش به اما و اگر بکشد.

حالا با اما و اگر هم، پرسپولیس شانس صعود دارد. در صورت پیروزی مقابل الوحده و شکست الریان مقابل الهلال عربستان، این پرسپولیس است که راهی مرحله بعدی می گردد. حالا وقتی باشگاه نمی تواند به تعهداتی که داده عمل کند و بازیکنان هم همه چیز را فدای پول می نمایند، چه تمرکزی برای بازیکنان در این ملاقات حساس باقی می ماند؟ اگر الهلال پیروز به شکست الریان گردد، اما پرسپولیس به دلیل این اتفاقات نتواند الوحده را شکست بدهد، آن وقت چه کسی جوابگو خواهد بود؟ آیا باشگاه و بازیکنان حاضرند هزینه سرخورده شدن طرفداران و ضربه خوردن احساسات آنها را بدهند؟ کاش در این روزهای حساس پرسپولیس، مسئولان باشگاه و بازیکنان کمی حرفه ای تر رفتار نمایند. بهتر بود باشگاه در آستانه این ملاقات حساس نقل وانتقالات خود را کمی به تعویق می انداخت. در این بین بهتر است بازیکنان هم فعلاً تمرکز خود را روی تمرینات و بازی خود بگذارند، قطعاً پس از بازی حساس پیش رو به پول خود نیز می رسند.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 805

به "پول عامل به هم خوردن تمرکز پرسپولیسی ها در آستانه ملاقات حساس، و بازهم یک اقدام غیرحرفه ای!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول عامل به هم خوردن تمرکز پرسپولیسی ها در آستانه ملاقات حساس، و بازهم یک اقدام غیرحرفه ای!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید