پیتزای منجمد، به صرفه و مالی

به گزارش اکسپرس بلاگ، بسیاری از شاغلان، مجردها و در کل افرادی که مشغله زیادی دارند و زمان کم، معتقدند که صرفه مالی پیتزای منجمد در کنار دیگر ویژگی های آن می تواند شرایطی بهتر را چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ بهداشتی و همچنین زمان برای آنها رقم بزند.

پیتزای منجمد، به صرفه و مالی

ویروس کرونا در دنیا بر سبک زندگی بسیاری از مردم تاثیرگذار بوده و مردم ایران نیز از این قاعده مسثنی نیستند. یکی از حوزه هایی که می توان گفت به شکل فزاینده ای تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته، صنعت غذایی کشور است.

بیشتر مردم به جهت حفظ سلامتی کمتر به رستوران ها مراجعه می نمایند و بیشتر سعی دارند تا از محصولاتی که از نظر کیفیت و بهداشت مورد تایید هستند استفاده نمایند. جالب است، یکی از این خوراکی هایی که مورد توجه قرار گرفته و اتفاقا از محبوبیت بالایی در میان مردم برخودار است پیتزاست.

این غذای فست فودی با پنیر و انواع و مخلفات دل بسیاری از مردم ایران را برده است. اما با وجود ویروس کرونا کمتر خانواده ای حاضر است که به رستوران مراجعه کند و پیتزای مورد علاقه خودش را دریافت کند. اینجاست که پیتزای منجمد وارد میدان می گردد.

فرض کنید روزی هوس پیتزا به سرتان زده است، اما با توجه به شرایط بهداشتی جامعه بیرون رفتن از خانه ریسک سلامتی شما را به همراه خواهد داشت. اینجاست که پیتزای منجمدی که با فناوری های روز تهیه شده می تواند به راحتی مشکل شما را حل نماید.

رشد مصرف پیتزا منجمد در کشورهای پیشرفته که در ده سال گذشته ادامه داشته، با شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی عاشقان پیتزا، در سال 2020 رشد میانگین 30 درصدی و در اوج خود رشد مصرف 117 درصدی را تجربه نموده است و ایران هم در این زمینه پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

سادگی در پخت، رعایت بهداشت در فراوری، تمایل به در دسترس بودن غذای محبوب در منزل، آشنایی بیشتر مردم با تازگی این غذا بر خلاف باور عمومی، تغییر سبک زندگی و احتیاج به سرعت بیشتر، افزایش کیفیت و تنوع محصولات منجمد، خرید آسان از فروشگاه های معتبر و در نهایت تبلیغات وسیع برندها باعث شده پیتزای منجمد جای خود را در فریزر و در کنار غذاهای آماده مصرف دیگر در خانواده ها باز کند.

بسیاری از مصرف نمایندگان که خصوصا سبک زندگی شلوغی هم دارند معتقدند که صرفه مالی پیتزای منجمد در کنار دیگر ویژگی های آن می تواند شرایطی بهتر را چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ بهداشتی و خاطر اطمینان مشتری برای آنها رقم بزند.

این در شرایطی است که تنها بعضی برندهای مطرح این حوزه، از فرآیندهای انجماد فوق سریع، برای محصولات خود استفاده می نمایند که خود باعث تازگی محصول در زمان مصرف و عدم استفاده از مواد نگهدارنده برای آن می گردد.

نکته ای که در خاتمه باید به آن اشاره نمود این موضوع است که دنیا با سرعت عجیبی در حال حرکت است و اگر می خواهید از این قافله عقب نمانید باید بهترین و سریعترین راه ممکن را برای تهیه خوراک خود را پیدا کنید.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9636

به "پیتزای منجمد، به صرفه و مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیتزای منجمد، به صرفه و مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید