تورهای چین: چین بزرگ ترین شهر جنگلی جهان را می سازد

به گزارش اکسپرس بلاگ، بزرگ ترین شهر جنگلی جهان در چین

کشور چین برای حل مشکل آلودگی هوا می خواهد شهری جنگلی درست کند، شهری سرسبز که زیباترین چشم اندازهای طبیعی را می توانید در آن شاهد باشید، در ادامه این خبر خبرنگاران را همراهی کنید.

تورهای چین: چین بزرگ ترین شهر جنگلی جهان را می سازد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

قرار است پروژه ساخت این شهر در لیوجو واقع در استان گوانجو به وسیله یک طراح مشهور ایتالیایی به نام استفانو بوئری انجام گردد، این طراح قبلا پروژه های دیگری مثل دو آسمان خراش جنگلی عمودی را هم به انجام رسانده بود. حدود 40 هزار درخت و یک میلیون گیاه از 100 گونه متفاوت در نقاط مختلف این شهر کاشته می گردد. گیاهانی که در این جنگل قرار دارند هر سال 10 هزار تن گاز دی اکسید کربن و 57 تن آلاینده را از محیط می گیرند و 900 تن اکسیژن را به محیط برمی گردانند.

در شهرهای بزرگ دنیا برای مقابله با آلودگی هوا شهر جنگلی ساخته می گردد که یکی از مدرن ترین روش ها برای تمیز کردن هواست. فرایند گرم شدن هوا در سال های آینده شهرهای بزرگ دیگر را هم به سمت ساخت شهرهای جنگلی می کشاند.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 20518

به "تورهای چین: چین بزرگ ترین شهر جنگلی جهان را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: چین بزرگ ترین شهر جنگلی جهان را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید