ژاوی: فولاد نمایش قدرتمندی مقابل العین داشت، بازی در قطر یا عربستان تفاوت چندانی ندارد

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی السد قطر از عملکرد شاگردان جواد نکونام مقابل العین امارات تمجید کرد.

ژاوی: فولاد نمایش قدرتمندی مقابل العین داشت، بازی در قطر یا عربستان تفاوت چندانی ندارد

به گزارش خبرنگاران، ژاوی ارناندس در نشست خبری پیش از دیدار السد قطر مقابل فولاد ایران گفت: ماه رمضان را به همه مسلمانان تبریک می گویم. دیداری سخت و قوی مقابل تیم ایرانی منتظر ماست. حریف نمایش قدرتمندی مقابل العین داشت و پیروزی برجسته ای به دست آورد. ما باید بیشترین تلاش خود را بکنیم. لیگ قهرمانان همیشه سخت است و این بازی برای ما آسان نیست. ما تجربه زیادی داریم و دوست داریم اولین بازی را ببریم.

وی با تمجید از افزایش سطح بازیکنان قطری اعلام نمود: بازیکنان در قطر در طول این مدت، به خصوص در شش سال اخیر از لحاظ فنی و فیزیکی، پیشرفت بسیاری کرده اند و پیوستن بسیاری از بازیکنان حرفه ای باعث افزایش قدرت لیگ و پیشرفت تیم در لیگ قهرمانان آسیا می شود.

ما باید ببریم و امتیازات را جمع کنیم تا به مرحله حذفی برسیم.، سرمربی السد ضمن بیان این جمله گفت: از ابتدا به این موضوع فکر کرده و بیشترین سطح بازی خود را ارائه می کنیم. هیچ تضمینی برای صعود تیم دوم جدول وجود ندارد. به همین خاطر هدف ما، کسب رتبه اول جدول است و خیلی مهم است که امتیازی از دست ندهیم.

ژاوی در مورد تفاوت بازی در قطر با عربستان گفت: تفاوت بزرگی بین بازی در قطر یا عربستان وجود ندارد؛ چون بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود. ما باید سخت تلاش کنیم و امتیازات را به دست بیاوریم. تنها نکته سخت این است که شش بازی در مدتی کوتاه خواهیم داشت و تیم باید کاملاً آماده باشد.

وی درخصوص بازی کردن السد در غیاب اکرم عفیف شرح داد: اکرم بازیکن بسیار مهمی است و غیبت او موثر خواهد بود، اما ما آماده بازی بدون او هستیم و بازیکنان برجسته بسیار باکیفیتی داریم.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13835

به "ژاوی: فولاد نمایش قدرتمندی مقابل العین داشت، بازی در قطر یا عربستان تفاوت چندانی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: فولاد نمایش قدرتمندی مقابل العین داشت، بازی در قطر یا عربستان تفاوت چندانی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید