کلوپ: در لیورپول کسی فکر نمی کند فردی بهتر از من می تواند تیم را راهنمایی کند

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول می گوید از اینکه مدیران باشگاه اعتمادشان را به او از دست بدهند و به همین دلیل هم او را اخراج کند نگران نیست.

کلوپ: در لیورپول کسی فکر نمی کند فردی بهتر از من می تواند تیم را راهنمایی کند

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ می گوید با همه نتایج بدی که تیمش در هفته های اخیر گرفته، او هنوز هم بهترین شخص برای نجات دادن لیورپول از بحران است.

سرمربی آلمان لیورپول که تیمش برای اولین در تاریخ باشگاه متحمل 5 شکست خانگی متوالی شده و به سبب آن 22 امتیاز از صدر جدول و 4 امتیاز از رده چهارم جدول فاصله گرفته است، گفت: از منظر فوتبالی، ما در کوشش هستیم که خودمان را به شرایطی که تیم در این فصل داشته وفق دهیم اما خب مسلماً به اندازه کافی در انجام این کار سرعت نداشته ایم وگرنه اکنون نتایج بهتری گرفته بودیم. انتقاداتی هم که از ما می گردد نشأت گرفته از همین موضوع است. ما جز اینکه نهایت کوشش مان را انجام دهیم کار دیگری از دست مان ساخته نیست.

کلوپ در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد که با تغییر در کادر فنی لیورپول اوضاع این تیم بهتر گردد، تأکید کرد: اگر کسی هست که فکر می نماید با آمدن یک مربی جدید اوضاع تیم بهتر می گردد و او بهتر از من کار خواهد نمود، خب این مسئولان باشگاه هستند که باید تصمیم گیری نمایند. این خیلی واضح است. من اما فکر نمی کنم که ماجرا اینگونه باشد. نمی گویم که هیچ کسی بهتر از من نمی تواند لیورپول را راهنمایی کند اما من فکر نمی کنم که هیچ یک از اعضای هئیت مدیره باشگاه چنین نظری داشته باشند، حداقل هیچ یک آنها چنین حرفی به من نزده است. ضمناً شما به تنهایی قادر نیستید که همه چیز را تغییر دهید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12593

به "کلوپ: در لیورپول کسی فکر نمی کند فردی بهتر از من می تواند تیم را راهنمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: در لیورپول کسی فکر نمی کند فردی بهتر از من می تواند تیم را راهنمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید