گرانی بسته سفر و تغییر الگوی مسافرت ایرانیان در نوروز 92

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران : رئیس فراکسیون گردشگری مجلس با اشاره به گرانی بسته سفر و هزینه هتل ها گفت: افزایش هزینه ها موجب می گردد تا در نوروز 92 الگوی سفر ایرانیان تغییر کند.

گرانی بسته سفر و تغییر الگوی مسافرت ایرانیان در نوروز 92

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ایرج ندیمی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران درباره افزایش هزینه ها و تاثیر آن بر میزان مسافرت ها در نوروز سال 92 گفت: هم اکنون هزینه بلیط هواپیما، سوخت ماشین های شخصی و اتوبوس ها افزایش یافته است علاوه بر این موارد، اماکن اقامتی نیز برای استقرار مسافران کرایه های خود را افزایش داده اند.

وی اضافه نمود: این افزایش قیمت ها به هر حال در کاهش میزان سفرهای نوروزی تاثیر گذار است اما از آنجاکه ایرانیان مردم دوستدار سفر هستند می توانند با اعمال مدیریت حتی با وجود افزایش هزینه بلیط هواپیما و سوخت ماشین ها، نوروز سال جاری نیز به مسافرت بروند.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس ادامه داد: افزایش هزینه ها موجب می گردد تا شکل سفرهای نوروزی مردم تغییر کند یعنی مسافرت های طولانی مدت تبدیل به سفرهای دو تا سه روز می گردد تا هزینه کمتر باشد.

ندیمی بیان کرد: موضوع گرانی بسته سفر باعث می گردد تا الگوی سفر ایرانیان در نوروزی که در راه است تغییر کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 329

به "گرانی بسته سفر و تغییر الگوی مسافرت ایرانیان در نوروز 92" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانی بسته سفر و تغییر الگوی مسافرت ایرانیان در نوروز 92"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید