11 نکته بسیار مهم که هنگام خرید زودپز باید بدانید !

به گزارش اکسپرس بلاگ، این روزها که بیشتر ما وقت کافی برای آشپزی نداریم و بسیار مشغول کار هستیم , خرید زودپز یک امر بسیار مهم و ضروری به شمار می رود که وجود آن در هر خانه ای لازم و لازم است .

11 نکته بسیار مهم که هنگام خرید زودپز باید بدانید !

اگر میخواهید در کمترین زمان ممکن یک غذای خوشمزه و سخت درست کنید . خرید زودپز یک راهکار اساسی به شمار می رود که بسیاری از مسائل ما را حل می نماید.

البته باید توجه داشته باشیم هر زودپزی احتیاج ما را رفع نخواهد کرد و باید قبل از خرید به چند نکته مهم و اساسی توجه داشته باشیم.

در این مقاله می پردازیم به 10 نکته بسیار مهم که هنگام خرید زودپز باید بدانید !

1 - کیفیت حرف اول و آخر را در خرید زودپز می زند.

حتما قبل از خرید از کیفیت زودپزی که قرار است خریداری کنید مطمئن شوید و راجب آن تحقیق کامل کنید زیرا زودپز از آن وسایلی هست که بسیار حساس است و قیمت بالایی هم دارد پس باید خریدی کاملا عاقلانه و درست انجام دهیم که در آینده پشیمان نشویم.

2 - دیگ زودپز از چه جنسی باید باشد؟!

باید دقت داشته باشید دیگ یک زودپز خوب باید از جنس استیل چند لایه باشد تا حرارت را به بهترین شکل در خود نگه داشته و به صورت یکنواخت در همه جای ظرف پخش کند تا غذای شما به بهترین شکل ممکن پخته گردد.

3 - چدن به کار رفته در کف دیگ زودپز!

کف یک زودپز خوب و استاندارد باید از جنس چدن خالص و سنگین باشد تا حرارت را با بالاترین حد ممکن در ظرف پخش کن این مورد یکی از عوامل مهم در سرعت پخت غذا می باشد.

4 - دسته های زودپز شما باید نسوز باشد!

یکی از موارد بسیار مهم در زودپزها دسته های آن ها می باشند که به دلیل حرارت بسیار زیادی که در آن جمع می گردد باید نسوز باشند تا دسته های دچار سوختگی نشوند و عمر طولانی داشته باشند

5 - دسته های تاشو یک ویژگی خاص در زودپز!

یکی از ویژگی های بسیار مهم که تعداد بسیار کمی از زودپزهای بازار از آن بهره می برند دسته های تاشو می باشد که در بازار فقط زودپز های تفال از آن بهره می برند . این ویژگی باعث می گردد هنگامی که می خواهید از زودپز بهره ببرید می توانید دسته های آن را ببینید تا جای بسیار کمتری اشغال کند یا زمانی که میخواهید آن را در کابینت بزارید جای بسیار کمتری اشغال کند.

6 - درب زودپز مهمترین عامل در خرید زودپز!

میرسیم به مهمترین نکته هنگام خرید زودپز . بهتر است بدانید تمامی تکنولوژی یک زودپز به در آن می باشد و باید بتواند بخار آب را به بهترین شکل در ظرف نگه دارد و از خروج آن جلوگیری کند که دقیقا نکته همین جا است اگر قرار باشد بخار هنگام پخت غذا از ظرف خارج گردد پس عملا غذای ما زود حاضر نمی گردد.

7 - باز و بسته شدن در زودپز به آسانی.

به این نکته مهم توجه داشته باشید هرچه در زودپز شما راحت تر باز و بسته گردد کار کردن با آن راحت تر می باشد . در زودپزهای موجود در بازار که از نزدیک آن ها را دیده ام عملکرد زودپزهای تفال عالی و بدون نقص بوده اند و به راحتی و با یک دست می شد در آن ها را باز و بسته کرد .

8 - زودپز تایمر دار یا بدون تایمر!

تایمر بر روی زودپز ها عملکرد دقت را دارد به این شکل که هنگامی که می خواهید غذا درست کنید تایمر را تنظیم می کنید تا در زمانی که به آن دادید زنگ بزند و شما از پخت غذا آگاه شوید.

9 - امنیت زودپز بسیار مهم است مراقب باشید.

زودپزها به دلیل عملکردی که دارند حجم بسیار زیادی از بخار را در خود نگه می دارند و اگر زودپزی که میخرید امنیت پایینی داشته باشد امکان منفجر شدن آن وجود دارد پس سعی کنید زودپزی بخرید بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشد و سوپاپ اطمینان با عملکردی درست داشته باشد.

10 - اعتبار شرکتی که از آن خرید می کنید مهم است.

حتما در هنگام خرید درباره شرکتی که از آن خرید می کنید تحقیق کنید دلیل آن هم این است که زودپز یک وسیله بسیار حساس می باشد و باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد تا با خیالی راحت از آن بهره ببرید

11 - تفال آنلاین نمایندگی تفال فرانسه در ایران , با خیالی راحت خرید کنید.

تفال آنلاین نمایندگی تفال در ایران می باشد که تمامی محصولات تفال را با گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش همچنین قیمت مناسب به شما ارائه می دهد.

می توانید برای خرید به صفحه خرید زودپز در سایت تفال آنلاین مراجعه نمایید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5156

به "11 نکته بسیار مهم که هنگام خرید زودپز باید بدانید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 نکته بسیار مهم که هنگام خرید زودپز باید بدانید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید