آخرین شرایط مصدومیت سه بازیکن پرسپولیس

به گزارش اکسپرس بلاگ، پزشک پرسپولیس درباره آخرین شرایط مصدومیت کنعانی زادگان، آل کثیر و رمضانی شرح داد.

آخرین شرایط مصدومیت سه بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، پرسپولیس در شرایطی خود را مهیای آغاز دوباره لیگ برتر در فصل بیستم می نماید که سه بازیکن این تیم در حال حاضر با مصدومیت روبرو هستند.

عیسی آل کثیر که در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت از ناحیه انگشت شد و در بازگشت به تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته و از سوی دیگر محمدحسین کنعانی زادگان و آرمان رمضانی نیز دیگر بازیکنان مصدومان در اردوگاه سرخپوشان محسوب می شوند.

پزشک پرسپولیس در مورد آخرین شرایط محمد حسین کنعانی زادگان که در بازی با گل گهر سیرجان مصدوم شده بود گفت: دیروز و در اواخر بازی بازیکن تیم حریف با آرنج ضربه خطرناکی به شانه کنعانی زادگان زد. بعد از ارزیابی های اولیه که صورت گرفت خوشبختانه متوجه شدیم که شکستگی در این ناحیه وجود ندارد اما به خاطر اینکه این بازیکن با درد زیادی روبه رو شده بود از بازی بیرون رفت. بعد از بازی هم آنالیز های لازم صورت گرفته و قرار است امروز مجددا آخرین شرایط کنعانی زادگان مورد آنالیز قرار بگیرد.

وی در مورد آخرین شرایط عیسی آل کثیر و اینکه چه زمانی به تمرینات اضافه می گردد اضافه کرد: روز گذشته از پای این بازیکن برای سومین بار عکس گرفته شد و قرار است فعلاً در مانع ادامه داشته باشد. با نظر پزشک آن تا یک هفته دیگر پای آل کثیر در آتل و بدون حرکت خواهد ماند.

آرمان رمضانی که روز گذشته در بازی تدارکاتی مقابل گل گهر سیرجان بازی نکرده بود نیز دیگر مصدوم پرسپولیس است که شرایط او نیز به این شکل است: این بازیکن به دلیل کشیدگی همسترینگ زیر نظر کادر پزشکی قرار گرفته است و فعلا تمرینات او زیر نظر پزشکان انجام می گردد. از نظر پزشکی باید بگویم که رمضانی به بازی با سایپا که در هفته اول لیگ برتر برگزار می گردد نمی رسد.

پزشک در خاتمه درباره شرایط آریا برزگر که او هم دچار مصدومیت شده اینطور شرح داده: این بازیکن با کشیدگی در ناحیه زانو روبه رو شده و کاردرمانی روی و انجام می گردد. به نظر من برزگر در روزهای آینده به تمرینات بازخواهد گشت و فرایند درمانی او زودتر از رمضانی انجام خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9042

به "آخرین شرایط مصدومیت سه بازیکن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مصدومیت سه بازیکن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید