از مربیان مختلف درکنار الکنو استفاده گردد، جوانها تجربه اندوزی نمایند

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اردوهای تیم ملی والیبال از 11 فروردین ماه امسال با دعوت از 27 بازیکن با هدف حضور پر قدرت در دو رویداد مهم لیگ ملت ها و المپیک توکیو شروع شده است. ولادیمیر الکنو مربی نامدار روسی راهنمایی تیم ملی والیبال ایران در این دو رویداد مهمِ سال 1400 را بر عهده دارد.

از مربیان مختلف درکنار الکنو استفاده گردد، جوانها تجربه اندوزی نمایند

این در حالی است که معرفی دستیاران ایرانی الکنو و در ادامه انصراف دو مربی ایرانی در اردوهای ملی حواشی ساز شد. علاوه بر این، الکنو اصرار زیادی به استفاده از مترجم روس روی نیمکت دارد که در صورت تحقق این درخواست سهمیه مربی ایرانی روی نیمکت به یک نفر کاهش پیدا خواهد نمود.

بهنام محمودی پیشکسوت والیبال ایران در مصاحبه با خبرنگاران درباره نقش حضور مربیان ایرانی در اردوهای ملی گفت: ابتدا از مردم، خانواده بزرگ والیبال، مسئولان و رسانه ها که در مدت ابتلایم به کرونا ابراز محبت کردند تشکر کنم. خواهش از مردم این است پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا شاهد کاهش آمار فوتی و مبتلایان به کرونا باشیم.

وی ادامه داد: زمانی که مربیان تراز اول جهان مثل ولاسکو، کواچ و الکنو در ایران حضور دارند باید مربیان ایرانی جوان و مورد تایید خانواده والیبال در آنها به عنوان کلاس و کارگاه مربیگری حاضر شوند و به روز شوند. پیمان اکبری، محمدرضا تندروان، بزرگ جزیده و رحمان محمدی راد از جمله مربیانی هستند که در کنار مربیان بزرگ تجربه کسب کردند و در تیم های خود پیروز هستند.

پیشکسوت والیبال اضافه کرد: حضور دو تا سه مربی ایرانی در اردوهای ملی در کنار الکنو یاری می نماید این مربیان پخته تر شوند و پس از مدتی با انتخاب و تصمیم کمیته فنی و فدراسیون به سمت استفاده از مربیان وطنی در راس تیم های ملی برویم. شاید نتوانیم 3 مربی ایرانی را به المپیک اعزام کنیم ولی همین که در اردوهای ملی کنار الکنو تجربه اندوزی و به تیم ملی یاری می نمایند کار خوبی است.

محمودی تاکید نمود: باید قبول کرد نهایتاً یک یا دو مربی ایرانی در المپیک حضور خواهند داشت. همین که تا پای پرواز مربی ایرانی جوان و علاقه مند حضور دارد امتیاز خوبی است. فدراسیون باید برنامه ریزی داشته باشد و بسته به سیاست های فدراسیون افراد قوی و توانمند را انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که حضور مترجم روسی روی نیمکت به جای مربی ایرانی را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: بسیار علاقه دارم مربی ایرانی به جای مترجم روس روی نیمکت باشد اما شاید با توجه به عدم تسلط الکنو به زبان انگلیسی به مترجم احتیاج است. تا المپیک سه ماه زمان باقی مانده است و پیش از آن لیگ ملت ها را در برنامه داریم و می توانیم در هر رویداد از مربیان مختلف استفاده کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13675

به "از مربیان مختلف درکنار الکنو استفاده گردد، جوانها تجربه اندوزی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مربیان مختلف درکنار الکنو استفاده گردد، جوانها تجربه اندوزی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید